العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 12-03-2011, 03:40 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: من سيحضر مقابله الجمعه 11/3

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

والله كنت عارف انك مش هتسكت الا لما تعمل التقرير وتظبطه علشان تدارى على اللى اتعمل فيك انت واحمد حمدى على الطريق وطبعا انت فاهمنى كان نفسى تكون معايا يا كورسير.

ههههههههههههه

ايه بقي ياخويا اللي اتعمل دانت اللي استويت والصيني خلص عالكوري وبلاش نفتح بقي وياريت كان كورسير هنا عشان يحصله اللي حصلك
قديم 12-03-2011, 04:17 PM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك ياكومى والله الواحد مش عارف ينطق بكلمه من الحب و المحبه اللى شافها النهارده منكوا والله وانا فعلا اللى افتقدكوا لأنكم كنت واحشنى جدا جدا جدا

والموضوع بأختصار ان بعد الكارته بتاعه القاهره علطول اديت العربيه لمحمد ابن عمى عشان يسوقها وبعديها ب23 ك بالظبط عند التحويله التانيه فى المطبات الصناعيه محمد كان ماشى بسرعه ومعرفش يهدى وبدل مايدوس فرامل داس بنزين ولولا ان انا شديت فرامل اليد بسرعه كان حصل مالايحمد عقباه والعربيه اللى خبط فيها الباشا بيجو 405 خليجى اوتو وعربيه نضيفه جدا بتاعه اسيس كنيسه و2 اولاده شباب زينا وهما ناس محترمه للأمانه لكن بعد الحادثه ادمرت البيجو تماما من ورا وخد عندك ياسيدى الأكصدام مينفعش تانى والرفرف الشمال اللى ورا راح فى داهيه والشنطه اتكبست .
اما الخساير اللى فعربيتى فى الأكصدام الأمامى هيتغير والسربنتينه اتعوجت والفانوسين عايزين يتغيروا والشبكه والعلامه بتاعه اسبرانزا .
وخلص الموضوع انهم رضيوا بالعافيه بالمبلغ اللى قولتلهم عليه بعد مانزلنا عند سمكرى تبعى وقالى العربيه ادمرت بتاعتهم وحاول ترضيهم بأى حاجه وهو ده اللى عملته
وخدت عربيتى عشان اوديها التوكيل للأسف مفيش امن هناك وملقتش حد عشان اجازه النهارده بس كذا واحد قالى اعملها بره احسن وفعلا هعملها بره واشوف الدنيا هتمشى ازاى والحمدلله على كل حاجه
الف الف الف حمدله على سلامتك انتا وابن عمك

وفداك ميت عربيه وان شاء لله ترجع احسن من الاول

ومره تانيه الف سلامه وقدر لله مشاء فعل

وفعلا اعملاها بره احسن ليك لان التوكيل الحاجه ام جنيه هيقول باعشره جنيه

وكمان الوقت بتاعهم طويل جدا يعنى العربيه هتتركن عندهم كتير

انا عملت عربيتى عندهم وقفت عندهم ثلاثه اشهر وثمانيه ايام

وطبعا مغلصتشى الا لما اشتكيت فى حمايه المستهلك

ايام ماكانت فعلا حمايه المستهلك ولاكن فى الوقت الحاضر اصبحت حمايه

رجال الاعمال والتوكيلات وليسا حمايه المستهلك

ومره تانيه الف سلامه عليك وعلى ابن عمك

قديم 12-03-2011, 04:28 PM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

ايه بقي ياخويا اللي اتعمل دانت اللي استويت والصيني خلص عالكوري وبلاش نفتح بقي وياريت كان كورسير هنا عشان يحصله اللي حصلك
ايوة كده يابوحميد وريهم وحوش الصينى اللى محدش يقدر يجبهم على الطريق

ولله انا كان نفسى امشى معاكم على الطريق الزراعى بس انا كانت لازم ارجع النوباريه علاشان كان فيه شويه حجات عندى هناك

بس برده والحمد لله الام كلت الكل انا كنت راجع على الصحراوى ماشى 160

لقيت عربيه كيا ودايو بيجرى وريا فجريت معهاهم والحمد لله الام الشقيه

كلتهم على الطريق ولم يستطيع احد ان يعدى منى وكنت بعد ستر ربنا

كنت ماشى من 180 الى 190 والام الشقيه رسيه وكل تمام

وعرفتهم الوحش الصينى عامل ازى على الطريق

قديم 12-03-2011, 05:10 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

الف مليون سلامة عليك وربنا يعوضك خير ان شاء الله تعالى انا كان نفسى اتعرف عليك فى المقابلة
بس قدر الله وما شاء فعل
الحمد لله انها جت فى الصاج والحمد لله اوى انكم والحمد لله كويسين وربنا يعوض عليك يا باشا
والله ربنا اعلم مافى قلبى من ناحيتك يااستاذ مهران من غير مشوفك وفعلا كان نفسى اشوفك انت وباقى الأعضاء والحمدلله على كل حاجه وقدر الله ماشاء فعل وشكرا ليك جدا يامهران باشا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

ليك وحشه والله يا باسم انا مش زعلان عشان الحادثه فداك مليار عربيه بس انا زعلان عشان مقدرتش اشوفك وكون معاك فالظرف ده والمهم حمد الله علي سلامتك وفداك يا غالي
كلكوا كنتم معايا بقلوبكم ودعواتكم والله يااحمد بجد الموقف ده عرف الواحد انه مش فى مجرد منتدى عادى وخلاص واكدله ان احنا كلنا اسره واخوات وشكرا ليك ياحبيب قلبى وانا والله اللى مفتقدكم فعلا

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 12-03-2011, 05:12 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad7759 مشاهدة المشاركة

الف الف الف حمدله على سلامتك انتا وابن عمك

وفداك ميت عربيه وان شاء لله ترجع احسن من الاول

ومره تانيه الف سلامه وقدر لله مشاء فعل

وفعلا اعملاها بره احسن ليك لان التوكيل الحاجه ام جنيه هيقول باعشره جنيه

وكمان الوقت بتاعهم طويل جدا يعنى العربيه هتتركن عندهم كتير

انا عملت عربيتى عندهم وقفت عندهم ثلاثه اشهر وثمانيه ايام

وطبعا مغلصتشى الا لما اشتكيت فى حمايه المستهلك

ايام ماكانت فعلا حمايه المستهلك ولاكن فى الوقت الحاضر اصبحت حمايه

رجال الاعمال والتوكيلات وليسا حمايه المستهلك

ومره تانيه الف سلامه عليك وعلى ابن عمك
شكرا ليك ياعماد باشا ويباركلك فى عربيتك وشكرا ليك جدا وانا فعلا مش ناوى اعملها فى التوكيل لأن ناس اصحابى وقرايب ليا فى تزكيلات هيونداى ومنصور قالولى بلاش التوكيل

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ