العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 24-05-2010, 08:06 PM
ahmmedbingo ahmmedbingo غير متواجد حالياً

ahmmedbingo is on a distinguished road
رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

فى البدايه أشكر صاحب الموضوع على جهدة واهتمامه وسعه صدرة للرد على كل استفسارت الاعضاء

أنا موظف فى شركه خاصه أقدر أجيب مفردات مرتب ب 4000 جنيه عايز عربيه هيونداى أى 10 هاف اوبشن أقدر أدفع 10000 مقدم والباقى على 5 سنين عايز اعرف المقدم دة ينفع اصلا ولا لأ ولو ينفع القسط هيبقى كام والفائدة السنويه كام وايه الورق المطلوب غير مفردات مرتب وانا من سكان القاهرة وجاد جدا جدا فى الشراء
قديم 25-05-2010, 08:15 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة augast مشاهدة المشاركة

اولاً اشكرك على مجهودك الرائع
ثانيا : انا عندى بطاقة ضريبية و سجل تجارى يعنى عمل حر (مكتب دعايا و اعلان )
عايز عربية 75 الف هدفع مقدم 40 الف و الباقى على 4 سنين
ممكن اعرف ازاى اثبت ان دخلى يغطى القسط الشهرى
و الفايدة هتبقى كام
فى طرق كثيرة بس انت مش محتاج اثبات قوى لانك هتدفع مقدم كبير
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 25-05-2010, 09:08 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmmedbingo مشاهدة المشاركة

فى البدايه أشكر صاحب الموضوع على جهدة واهتمامه وسعه صدرة للرد على كل استفسارت الاعضاء

أنا موظف فى شركه خاصه أقدر أجيب مفردات مرتب ب 4000 جنيه عايز عربيه هيونداى أى 10 هاف اوبشن أقدر أدفع 10000 مقدم والباقى على 5 سنين عايز اعرف المقدم دة ينفع اصلا ولا لأ ولو ينفع القسط هيبقى كام والفائدة السنويه كام وايه الورق المطلوب غير مفردات مرتب وانا من سكان القاهرة وجاد جدا جدا فى الشراء
ممكن اعرف طريقة الاتصال بحضرتك او تكلمنى
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 26-05-2010, 09:30 PM
Dr.Khaled Youssef Dr.Khaled Youssef غير متواجد حالياً

Dr.Khaled Youssef has a spectacular aura aboutDr.Khaled Youssef has a spectacular aura about

السلام عليكم انا صيدلى صاحب صيدلية لو عاوز اشترى رينو سكالا ايه الضمانات المطلوبة و ايه اصغر مقدم و اطول فترة تقسيط؟ و لكم جزيل الشكر
قديم 27-05-2010, 12:38 AM
tuffman tuffman غير متواجد حالياً

tuffman is on a distinguished road

السلام عليكم
عايز سيارة عائلية سوزوكى أو هيونداى 7 راكب العائلية مستعملة بأقل قسط ممكن .. أنا موظف حكومى رراتبى 1200 جنيه و هدفع مقدم 13000 ممكن تفيدونى القسط كام و لمدة كام شهر و ايه المستندات المطلوبة

الكلمات الدليلية
ايصال كهرباء, اسرع اجرائات, بصورة بطاقة فقط, تقسيط سيارات