العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 14-10-2009, 01:01 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
ماهى اسوء انجح عربية فى مصر

امحولى اوضح انا قصدى ايه انا اقصد ان فية عربيات سيئة جدا لكن فى مصر تلاقيها بيه كتير ومطلوبة ومابتخسرش والعكس عربيات حلوة اوى بس ماحققتش نجاح فى مصر فارجو بدون تحيز او انفعال ولاتاخذ الاراء بمحمل شخصى ليضع كل شخص رايه واسابابه وحبتدى انا

انا راى ان الماتركيس مش حلوة خالص والمصريين بيعشقوها برغم ان الشنطة صغيرة مطباتها وحشة جدا الاهتزازات عنيفة اه هى واسعه بس الاهم دمها تقيل
قديم 14-10-2009, 01:46 PM
medo2o1o medo2o1o غير متواجد حالياً

medo2o1o will become famous soon enough
افتراضي رد: ماهى اسوء انجح عربية فى مصر

lada 2107
قديم 14-10-2009, 02:05 PM
الصورة الرمزية king mimo20
king mimo20 king mimo20 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد طلعت سليمان
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: البحث والاطلاع ولعب كرة القدم

king mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond repute

فعلا اعتقد ان الماتريكس سيئة جدا عالرغم من انها شعبية جدا مفيش عزل كويس يعنى فتحت القزاز ولا قفلتو برضو بتسمع صوت المتور + ان التسارع بتاعها بطئ جدا + الثبات اللى شبة منعدم بعد 90 + الفرام يعنى لو ضربتها فجاءة تحس بتعوم معاك +التابلوة الغير مستغل عالرغم انة واسع

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من اهم مواضيعى

مصر بلد الوحوش
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...E1%E6%CD%E6%D4

حصرى لمصر موتورز تقرير عن هوندا بايلوت 2010

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=17013

صور مضحكة من مصر !!!!!
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=24756

لا اله الا الله محمد رسول الله
قديم 15-10-2009, 10:02 PM
tigernet tigernet غير متواجد حالياً

tigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond repute

انا معكم فى هذا الراى فى انعدام الثبات فى الماتركس بعد 100 انا معا لانسر 2008 كنت ماشى فى اسكندرية الصحراوى و انا رايح القاهرة كان فى لفة بسيطة فى الطريق بعد مزارع دينا وانا كنت ماشى على 100 عادى مرة واحدة لاقتى عربية ماتركس ماشى ورائى من ناحية اليمين بس اسرع منى بحاجة بسيطة اتوقع انها ماشية على 110 كم و هو بيعدى جانبى فاجئة لاقية الماتركس بتحدف جامد على اثناء الملف الاى على الطريق لولا عندى فرامل abs و فرملة جامد كانت دخل فية من الجانب اليمين

والاى اسواء من الماتركس الفيرنا هى عربية ينعدم فيها تماما الثبات والفرامل سيى جدا جدا لو انت ماشى على 70 كم ولاقية مطب و فرملة جامد هتاكل المطب هتكلة وعن تجربة شخصية العربية بتزحف جامد
قديم 15-10-2009, 11:21 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

سيات 133
العربيه دي بتسخن و ضيقه و بايخه و العجيبه ليها سوق و الناس بتطلبها و سعرها بيوصل ل 8000 جنيه
ليه ما اعرفش

حـازم خـضـر