العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 03-05-2012, 04:10 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عرض لجادى الشراء بالتقسيط فى الجديد والمستعمل(خدمة جديدة )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engashraf000 مشاهدة المشاركة

استاذ سيف انا من مقيمي القاهرة وبشتغل مهندس في مصنع اسمنت ومرتبي الحمد لله كويس وكنت عايز اجيب كيا ريو تقسيط مباشر ومعايا 40% من تمنها ..... ممكن اعرف ايه المطلوب مني بالظبط واغرف الفايدة هتبقي كام والقسط كام
ممكن اعرف طريقة الاتصال بحضرتك ونرتب الامور
للاستفسار السريع
09009488
قديم 03-05-2012, 04:11 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sbrttona مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
باختصار يا باشا علشان وقتك
انا مسافر بره مصر فى قطر وعقدى 5 سنين مع الحكومة القطرية ونازل اجازة الشهر ده ان شاء الله وعاوز اشترى سيارة بالتقسيط فى حدود 100 الف و معايه مقدم ممكن يوصل 50 الف ممكن تقوللى الاوراق المطلوبة ايه مع العلم انى مقيم فى محافظة الغربية وبطاقتى لما انزل هجددها لانها انتهت وعندى وصل كهرباء باسمى
ومعلش استفسار اخير ايه رايك ف الفيرنا الاوتوماتيك وسعرها كم فى مصر و بالتوفيق ان شاء الله ولو ممكن رقم تليفون حضرتك اتصل بيك
وشكرا جزيلا

ولو ممكن مستعمل النترا او لانسر او صنى موديل 2008 او 9 او 2010 تقسيط بنفس الظروف اللى فى الرد السابق و ياريت نتواصل على التليفون علشان اعرف ايه المطلوب انا هدفع نصف التمن والباقى قسط وشكرا
جدد بطاقة حضرتك الاول
ولما توصل مصر كلمنى ونرتب الامور
للاستفسار السريع
09009488
قديم 13-05-2012, 12:30 PM
ghada_sh ghada_sh غير متواجد حالياً

ghada_sh is on a distinguished road

محتاجه عربيه شيفورليه افيو بالتقسيط ممكن ادفع من 30 الى 40 االف و قسط شهرى 1500 رققمى 01224208844
قديم 02-06-2012, 01:16 AM
mostafa no3man mostafa no3man غير متواجد حالياً

mostafa no3man is on a distinguished road

انا معاايا مقدم 15000 وعايز عربيه اكسيل من 1994 اى 1998 او رينو كليو من 2003 الى 2005 ويا ريت ترددو عليا بسرعه لانى محتاج العربيه جدا / 01002402602 ت
قديم 08-06-2012, 01:17 AM
a.saad a.saad غير متواجد حالياً

a.saad is on a distinguished road

السلام عليكم استاذ/ سيف أنا عاوز سيارة لانسر كريستالة موديل 2000 او تويوتا كورولا موديل 2000 بس تكون بحالة جيدة جدا ممكن ادفع مقدم لحد 30 الف والباقي علي 24 شهر انا مرتبي 3200 جنيه وساكن في القاهرة علي فكرة انا حاولت اتصل بالرقم المختصر محدش رد لو السيارة موجوده ممكن القسط الشهري يكون كام.....مع الشكر a.saad555@yahoo.com