العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 11-07-2009, 07:44 PM
MAGEDTOHAMI MAGEDTOHAMI غير متواجد حالياً

MAGEDTOHAMI is on a distinguished road
سؤاااااال مهم جدا وعاجل جدا

يجماعه انا روحت اشتري عربيه شاهين بس كان في حاجه غريبه رقم لشاسيه كان مكتوب مرتين مره على المساعد وكان01187954ومره تانيه على القايم الي جنب الباب ومكتوب 1187954 من غير الصفر والصفر ده مش موجود في رقم الشاسيه الي موجود في الرخصه يعني الي مكتوب فالرخصه هوا الي مكتوب على القايم ياريت حد يفهمني ايه الحوار ده واشتريها ولا لا ياريت حد يرد بسرعه وفهموني بس فيها ايه وياريت الي يرد يكون متاكد
شكرااااااااا
ptmnlo123per184
قديم 31-08-2009, 04:55 AM
Kaza Miza Kaza Miza غير متواجد حالياً

Kaza Miza is a jewel in the roughKaza Miza is a jewel in the roughKaza Miza is a jewel in the rough
افتراضي رد: سؤاااااال مهم جدا وعاجل جدا

اخى الغالى
ما انصحكش بيها ما دام الرقم مدقوق على القايم لان دا معناة ان الظابط او المهندس الفنى كان شاكك فى الرقم المدقوق على الشاسية وعلشان كدا طلب انة يتدق تانى على القايم

دا على ما اعتقد اذا كنت فهمت كلام حضرتك صح
والله اعلم
قديم 31-08-2009, 05:01 AM
الصورة الرمزية هيثم شاهين
هيثم شاهين هيثم شاهين غير متواجد حالياً
هواياتي: بحب السيارات

هيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond repute

اولا اهلا بيك فى مصر موتورز
ثانيا انا معاياه شاهين رقم الشاسيه مدقوق تحت على الشاسيه وليس على القايم
اخلع ومتغامرش بفلوسك
قديم 31-08-2009, 06:35 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

بالضبط كده
معني ان الرقم مدقوق علي القايم
يعني العربيه كانت عامله حادثه و الرقم مش واضح في سدر العربيه و نقلوا الرقم علي القايم
فبلاش من العربيه دي افضل

حـازم خـضـر