العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 18-02-2012, 07:59 PM
welywely welywely غير متواجد حالياً

welywely is a glorious beacon of lightwelywely is a glorious beacon of lightwelywely is a glorious beacon of lightwelywely is a glorious beacon of lightwelywely is a glorious beacon of lightwelywely is a glorious beacon of light
افتراضي رد: عايز رايكم اجيب عربيه فيرنا ولا بريليانس fsv

فيرنا بدون نقاش برليانس ايه و صيني ايه و قرف ايه الفيرنا تحفة كخدمه شاقة في مصر و عفشة قويه و حمالة قسيه ابعد عن اي عربيه صيني مهما كان فيها اوبشنز و خلافه هتتعبك و كبيرها سنتين على الموتور و خلافه و انزل اسأل سواقين التاكسيات اللي معاهم فيرنا و اللي معاهم صيني كمان و احكم بنفسك
قديم 24-02-2012, 09:37 PM
ayman yusef ayman yusef غير متواجد حالياً

ayman yusef has a spectacular aura aboutayman yusef has a spectacular aura about
عاجل رد: عايز رايكم اجيب عربيه فيرنا ولا بريليانس fsv

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akramesg مشاهدة المشاركة

انا معايا الاوتو عامل بيها 26000 ومفيش شكوى حتى اليوم
استاذ اكرم ممكن تقولي اخبار الفتيس الاوتو بتاع العربية الfsv اخبارة ايه؟ هل هوه سلس في النقلات والتسارع وخصوصا انه كمان تريب ترونيك يعني مانوال واوتو في نفس الوقت لأني باسمع تعليقات عن الاوتو في الصيني ؟ وهل هوه صناعة صيني بتكنولوجيا ياباني ولا صيني فقط رجاء الاهتمام بالرد للضروره لأني عايز اشتري ال fsvاتوماتيك ولك تحياتي
قديم 27-02-2012, 02:30 PM
akramesg akramesg غير متواجد حالياً

akramesg is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman yusef مشاهدة المشاركة

استاذ اكرم ممكن تقولي اخبار الفتيس الاوتو بتاع العربية الfsv اخبارة ايه؟ هل هوه سلس في النقلات والتسارع وخصوصا انه كمان تريب ترونيك يعني مانوال واوتو في نفس الوقت لأني باسمع تعليقات عن الاوتو في الصيني ؟ وهل هوه صناعة صيني بتكنولوجيا ياباني ولا صيني فقط رجاء الاهتمام بالرد للضروره لأني عايز اشتري ال fsvاتوماتيك ولك تحياتي
52 الف وبدون اى مشاكل تذكر
الفتيس الاوتو زى الفل حتى مش بحتاج احول لستيبترونيك خالص
الموتور والفيتيس انتاج مصنع اسمه دونجان - متسوبيشى شريكه فيه
قديم 08-03-2012, 10:57 PM
herlom herlom غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ أحمد مجدى
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا قوى
هواياتي: الهندسة الميكانيكية, الكمبيوتر, الانترنت, الفن

herlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura about

انا راييى ان اى عربية جديدة على الزيرو انت حتعرف تتعامل معاها كويس وتفهمها .. ولازم نتفق ان كل عربية لازم يكون فيها مشكلة وكل ما بترتفع بالسعر فوق الـ 100 الف جنيه بتبدأ المشاكل تقل .. فشوف انت مستريح نفسيا لايه واتكل على الله وجيب الى انت حتستريحلها
قديم 14-03-2012, 02:24 PM
barme barme غير متواجد حالياً

barme is on a distinguished road

انا عندى نفس الحيره و هشترى الاسبوع الجاي و مش عارف اعمل ايه ؟؟؟؟