العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 21-05-2011, 09:42 PM
الصورة الرمزية dr.mo7amed adel
dr.mo7amed adel dr.mo7amed adel غير متواجد حالياً

dr.mo7amed adel is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز رايكم اجيب عربيه فيرنا ولا بريليانس fsv

شكرا ليك بجد انا معجب بيها جدا بس لاسف العربيه خلصانه وفي انتظارها
قديم 23-05-2011, 01:24 AM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.mo7amed adel مشاهدة المشاركة

شكرا ليك بجد انا معجب بيها جدا بس لاسف العربيه خلصانه وفي انتظارها
السلام عليكم.انا اعتقد ان لما نيجى نقارن يبقى فى اسباب كثيره نضعها فى الأعتبار.
وانا عن نفسى اضع فى الأعتبار ان الفيرنا كورى ههههههههههههههههه,والله فعلا حاجة تضحك لأنى لما اشتريت الكورى من أكثر من 11سنه الناس كانت بتستعجب انى اذاى اشترى عربية كورى وكأن هذه السيارات من صنع عم لالو !!!!المهم الأن الكورى بيضرب به المثل (والله زمان ييييييييا)يجماعة ويا أستاذى السائل انا فى اعتقادى بل وشايف ان الfsv عربية اشيك واوسع وأجمل,وحضرتك لك رغبة فى هذه السيارة من هذا المنطلق لذلك اقول لحضرتك,ولك كل الحق لأن السيارة اول شىء بيشدك لها هو شخصيتها وشكلها الجميل المميز,وكل هذه المعطيات موجوده فى الfsv ,وطبعاً الأمر لايقف عند هذا الحد حتى لاتكون النظرة قاصرة لالابلطبع ولكن السيارة ايضاً تمتلك موتور محترم وشاسيه مبنى على خبرات اوربية لها تاريخها باالأضافة لتبعيتها للبفارية لكل ذلك أقول لحضرتك توكل على الله وسيبك من عبارات عجيبه وغريبه طالما ان هذه السيارة هى زيرو يبقى هتكون هى عربية العمر لمدة عشرة سنوات بأذن الله على الأكثر يبقى سيبك من كلمات الأعتمادية وغيرها من التعبيرات المحبطه ,وأستخر ربك وتوكل على الله...
قديم 23-05-2011, 01:38 AM
powerofdream powerofdream غير متواجد حالياً

powerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw مشاهدة المشاركة

السلام عليكم.انا اعتقد ان لما نيجى نقارن يبقى فى اسباب كثيره نضعها فى الأعتبار.
وانا عن نفسى اضع فى الأعتبار ان الفيرنا كورى ههههههههههههههههه,والله فعلا حاجة تضحك لأنى لما اشتريت الكورى من أكثر من 11سنه الناس كانت بتستعجب انى اذاى اشترى عربية كورى وكأن هذه السيارات من صنع عم لالو !!!!المهم الأن الكورى بيضرب به المثل (والله زمان ييييييييا)يجماعة ويا أستاذى السائل انا فى اعتقادى بل وشايف ان الfsv عربية اشيك واوسع وأجمل,وحضرتك لك رغبة فى هذه السيارة من هذا المنطلق لذلك اقول لحضرتك,ولك كل الحق لأن السيارة اول شىء بيشدك لها هو شخصيتها وشكلها الجميل المميز,وكل هذه المعطيات موجوده فى الfsv ,وطبعاً الأمر لايقف عند هذا الحد حتى لاتكون النظرة قاصرة لالابلطبع ولكن السيارة ايضاً تمتلك موتور محترم وشاسيه مبنى على خبرات اوربية لها تاريخها باالأضافة لتبعيتها للبفارية لكل ذلك أقول لحضرتك توكل على الله وسيبك من عبارات عجيبه وغريبه طالما ان هذه السيارة هى زيرو يبقى هتكون هى عربية العمر لمدة عشرة سنوات بأذن الله على الأكثر يبقى سيبك من كلمات الأعتمادية وغيرها من التعبيرات المحبطه ,وأستخر ربك وتوكل على الله...
اتفق مع هذا الراي جدا , والعربية اعتقد بدات تنزل تاني شوفتها زيرو في الشارع عندنا , وعجباني جدا وشكلها ما شاء الله

جهاز كسر زيرو بالعلبة والضمان وكامل المشتملات وامكانيات عالية

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...599#post583599
قديم 23-05-2011, 04:20 AM
الصورة الرمزية dr.mo7amed adel
dr.mo7amed adel dr.mo7amed adel غير متواجد حالياً

dr.mo7amed adel is on a distinguished road

شكرا استاذ aymanlaw
ان شاء الله اشتريها لو فيه نصيب
قديم 29-05-2011, 01:26 PM
akramesg akramesg غير متواجد حالياً

akramesg is on a distinguished road