العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 14-04-2013, 08:55 PM
romi_romi romi_romi غير متواجد حالياً

romi_romi is on a distinguished road
افتراضي ارجوا انصحوا واحد جاهل فى العربيات

انا ساكن فى مكان بعيد شوية وكنت محتاج عربية اتنقل بيها انا واسرتى مراتان بالكتير فى الاسوع لمسافة 40 كيلوا رابح وزيهم جاى انا معايا اقصى حاجة 15 الف وماقدرش احط جنيه بعدها ومش هاستعمل العربية غير مرتين بس فى السبوع انا لسة جديد لانج فى العربيات اهل الخبرة تنصحونى باية 128ولا127 ضروووووووووووووووووورى
قديم 14-04-2013, 09:15 PM
foish foish غير متواجد حالياً

foish is on a distinguished road
افتراضي رد: ارجوا انصحوا واحد جاهل فى العربيات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romi_romi مشاهدة المشاركة

انا ساكن فى مكان بعيد شوية وكنت محتاج عربية اتنقل بيها انا واسرتى مراتان بالكتير فى الاسوع لمسافة 40 كيلوا رابح وزيهم جاى انا معايا اقصى حاجة 15 الف وماقدرش احط جنيه بعدها ومش هاستعمل العربية غير مرتين بس فى السبوع انا لسة جديد لانج فى العربيات اهل الخبرة تنصحونى باية 128ولا127 ضروووووووووووووووووورى
توكل علي الله 128 و انا معايا 128 للبيع موديل 85 مش محتاجه اي مصروف عفشه جديده فرش جلد بطاريه جديده جنط اسبور
قديم 14-04-2013, 10:07 PM
كمال.... كمال.... غير متواجد حالياً
هواياتي: السفارى-الصيد

كمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to behold

ممكن فيات 132
بولونيز
ريتمو
قديم 14-04-2013, 11:24 PM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute

كلام من الآخر لادا 1200 - 1300 - 1500 - 1600 - نيفا أو 124 أو 125 عربيات حديد فى حديد وحمالة أسية والمصروف على أد الأيد وقطع الغيار معمرة عن 128 والكلام الفاضى ده وأحسن وأكبر متستحمل المكسر والأدغال ومروح التبريد شغالة دريك يعنى أنسى السخونية بعكس الـ 128 خليك فى واحدة من دول ومش هتندم بس وأنت بتشترى خد معاك حد بيفهم أوى فى العربيات ويفضل يكون واحد حبيبك مش هيضرك .
أخوك محمد

قديم 14-04-2013, 11:37 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حسن عبد الرحمن مشاهدة المشاركة

كلام من الآخر لادا 1200 - 1300 - 1500 - 1600 - نيفا أو 124 أو 125 عربيات حديد فى حديد وحمالة أسية والمصروف على أد الأيد وقطع الغيار معمرة عن 128 والكلام الفاضى ده وأحسن وأكبر متستحمل المكسر والأدغال ومروح التبريد شغالة دريك يعنى أنسى السخونية بعكس الـ 128 خليك فى واحدة من دول ومش هتندم بس وأنت بتشترى خد معاك حد بيفهم أوى فى العربيات ويفضل يكون واحد حبيبك مش هيضرك .
أخوك محمد
اؤيد كلامك
===========

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا