العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 05-04-2009, 02:17 AM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اخر اسعار قطع غيار الرينو 19 والرينبو

على فكرة يا بوب شركه ربنو اتعملت علشانك انت اية الحلاوة دي من الاخرنجم نجم نجم نجـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ...... ......................... .....................م

I do not like driving a fast but I love fly slowly

التعديل الأخير تم بواسطة POP EL GAMED ; 16-08-2009 الساعة 10:52 PM سبب آخر: خطأ مطبعى
قديم 05-04-2009, 02:22 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

ربنا يخليك يا كابو ولو احتجت اى حاجه فى الرينو انا موجود

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 22-05-2009, 12:09 AM
zedanz2 zedanz2 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود
هواياتي: الرسم

zedanz2 is on a distinguished road

شكرررراااا اوى اوى يا بوب والله تسلم انا عندى رينو رينبو موديل 99 و بصراحة هى عربيه تمام و ثابته بس فيها مشكلة معايا دايما فى فرامل و سخونية انا لسه مجددها كلها ماعدا الموتور المكانيكى قالى هات اخر ده الاول و بعدين غيرة و بعد اذنك لو عندك نصايح ليا قولها مثلا اصلحها فين و حاجاتها تتباع فين و اركبلها موتور ايه كده يعنى )) يا رب مكونش برخم عليك و شكرا اوى تانى على الاسعار دى
قديم 23-05-2009, 04:57 PM
zedanz2 zedanz2 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود
هواياتي: الرسم

zedanz2 is on a distinguished road

طيب يا باشا لو عايز اغير الموتور او حتى عمرة بحيث انى مغيرش و رقه فى المرور ... انا اسمع ان ممكن تتعدل 1400 بس مش فاهم بصراحه ازاى يعنى !!! انا مجدد كل حاجه ما عدا الموتور و الحقيقة عايز اعمله كويس و مش عارف اعمله ايه بالظبط و فين ؟؟ هى موديل 99 التركى و الف شكر يا كبير على معلوماتك الهايلة دى
قديم 24-05-2009, 01:33 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

بص يا باشا انا شايف انك تسقط مكنه استيراد energy زى اللى راكبه عندى اعلى فى الهورس باور وهتبقى جايه بالباور مجرد شويه تجهيزات بسيطه وهتبقى كمان كسبت الباور
بالنسبه لحوار الناس اللى بتعلى العربيه من 1300 ل1400 فده تهييسptmnlo123per154
الناس دى بتلعب فى التاكيهات وبس يعنى بيلعب فى الوضع الاستاندر بتاع الموتور وده انا لا احبذه
وغير كده هتلاقى العمره محتاجه فلوس اكتر وهتاخد عطله اكتر
ولو محتاج الى حاجه انا موجود بأذن الله اخوك بوب

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

الكلمات الدليلية
اسعار قطع غيار, رينو 19, رينو رينبو