العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 07-05-2014, 12:15 AM
الصورة الرمزية وائل احمد السيد
وائل احمد السيد وائل احمد السيد غير متواجد حالياً
من انا؟: أب
التخصص العملى: موظف بنك القاهرة
هواياتي: السفر والرحلات

وائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud of
افتراضي رد: تجربتي مع الشيخ طارق أبو زيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

طبعا انا مش هجادل حضرتك بخصوص ما ذكرت
مش معنى إن حضرتك اتعاملت مع ناس مش كويسيين يبقى كله كدة
بالطبع خطا أرجو من سيادتك أن تراجع ما قلت لان التعميم اغلب الاحيان خطا
وليس كل ما يكتب عن نفسه شيخ يكون مثل ما قال (الله اعلم)
وياريت الاخ طارق يرد على الكلام المذكور فى التعليقات
وإلا يوجد رد نرجو من الإدارة إتخاذ اللازم بشأن العضوية نحن لا نقبل عدم المصداقية
السلام عليكم
هدخل فى الموضوع
اولا انا اتعاملت مع كل البشر من مسلمين ومسيحيين فى اشياء خاصة بالمعمار والسيارات وايضا فى عملى بالبنك وفى الحياة عموما وانا عمرى 46 سنة يعنى مش صغير وافهم اللى قصادى كويس جدا ودة من خلال تجارب بالعمل المتلاحق بكل شى تقريبا من مرحلة الصبا وحتى ما أنا فية الان والحمد للة على ما اكتسبتة من معارف وخبرات بالحياة وعارف ان التعميم لا يصح ابداااا لكنننننننننننن!!!!!كل اللى يسمى نفسى الشيخ فلان او الشيخ علان بكون متأكد انة لا فى الصنعة بيفهم ولا فى التعامل المادى تقدر تقول علية سعرة كويس بالعكس اسعارعالية جدا وتقدر تقول مص دم وخلاص وفى الاخر شغلة يعمل كوارث ودة من واقع معاملات فعلية مع المتسمى نفسة( شيخ ) وانا مش بطلب منة فتوى او يشرح لى اية قرأنية احنا بنتكلم فى شغل فى عمل هتاخد علية أجر
وللاسف انا بعد ما بذهب للشيخ الاول علشان شغلانة طبعا مواعيد زفت شغل نيلة واسعارنار وطبعا بيبوظ الشغل ولما اروح لواحد (مش عاوز حساسية )مسيحى بلاقى شي تانى خالص حسن معاملة واهتمام فائق بتفاصيل الشغل ولما ندخل فى الشغل الاقية فاهم جدا واسعارة مهاودة جدا جدا ولو هو معرفش يصلح الشغل بيقول على طول انا مش هعرف ممكن تروح لفلان هو اللى ممكن يصلح لك الشغل
كل الكلام دة من واقع حصل لى فعلا واكيد الكلام دة حصل مع ناس كتير جدا
انا بحكى هذا لعلك انت تجد فى كلامى ما يجعلك تجد طريق ما لتصحيح ما يفعلة هؤلاء بدينهم اولا ثم بنفسهم لانهم باسمهم (شيخ ) وبلحاهم ( سنة عن النبى محمد صلى الله علية وسلم )ولبس الجلباب الباكستانى القصير بيضر بالمسلمين كافة فيجب ان يحافظ على شكلة بمعاملته مع الناس لانها مهمة جدا
ارجو ان اكون قدرت اوصل لك فكرتى واللى حصل معى وبيحصل باستمرار مع ناس كتير
تحياتى للجميع
قديم 07-05-2014, 01:58 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

بسم الله الرحمن الرحيم

بعد قراءه الشكاوى العديده من الساده الاعضاء حول هذا الموضوع
وايضا مع عدم وجود الاستاذ طارق ابو زيد وعدم دفاعه عن نفسه

قررت ادارة الموقع الاتى
1:مسح جميع ارقام تليفونات السيد العضو المذكور مسبقا مع ابقاء مواضيعه كما هى حتى يتثنى له حق الرد
2:يتم انذار السيد العضو طارق ابوزيد حتى يتثنى له حق الرد

سيد عصام بهنساوى
7/5/2014

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 19-07-2014, 09:42 PM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته أحبائى فالله كل عام وأنتم بخير .
أريد أن أرد على الاخوه الافاضل الذين يشكون من عدم الرد عليهم فى الموبايل .
أحب أولا أن أوضح أن هذا منذ عام وكنت فقدت البصر كليا والحمد لله بسبب جلطه فى المخ واستقرت عند مركز الابصار والحمد لله بعد اجراء عده عمليات أصبحت أرى بعينى اليسرى فقط وكنت لا أحب أن أذكر هذه الامور لولا تحملكم عليا أكثر من اللازم دون أن تلتمسوا عزرا واحدا لأخاكم .
والحمد لله الان ستجدونى معكم على الموقع وأيضا سأرد على الموبايل وجزاكم الله خيرا على كل ما قيل فى حقى ولكن أحب أن أذكر لكم أنه لا يوجد عميل واحد نصبت عليه وعلى كل ما يدعى أنى بعت له شيئا تالفا أن يحضر لى ومعه البضاعه التالفه والبينه على من ادعى .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 20-07-2014, 04:03 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

أولاً ألف سلامة عليك ياشيخ طارق وكان مفروض تبلغنا عشان ما نخليش حد يظلمك وحتى نلتمس لك العذر
ثانياً نحن نرحب بك مرة أخرى ونرجو أن يمتعك الله بالصحة ونرى عودة مشاركاتك والرد على الأعضاء ولعل وعسى أن تصفو القلوب وتعود المياه لمجاريها
مع صادق تمنياتى الشخصية لك بالصحة والسعادة

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 11-11-2014, 11:11 PM
herlom herlom غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ أحمد مجدى
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا قوى
هواياتي: الهندسة الميكانيكية, الكمبيوتر, الانترنت, الفن

herlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura aboutherlom has a spectacular aura about

ربنا يعفيك يا شيخ طارق ... و يصبرك