العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 14-04-2012, 05:17 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نصحية لو عايز عربية فيات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة استاذ طارق مشاهدة المشاركة

يباشا انا احد ملكي 127 موديل 86 وجيب بية 150 بس مشكلتة صوت المتور عالي شوية و اهتزاز بسيط بس مش زلزال ومشكلتة سير الكاتنية بس بيقطع لو وحش يباشا انا سفرت ب 127 وعمرت مالت لا دنا بشوف موتسكلات صيني بتسفر بيقا عايز 127 ماتسفرش
فين ال 127 دي اللي تجيب 150 انت بتحلم
ممكن يكون 150 علي عداد عربيتك انت
وياريت حضرتك تركز في كتابه المشاركات لان اغلب الكلام الحروف متداخله والكلام مش واضح
قديم 14-04-2012, 05:35 AM
استاذ طارق استاذ طارق غير متواجد حالياً

استاذ طارق is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

فين ال 127 دي اللي تجيب 150 انت بتحلم
ممكن يكون 150 علي عداد عربيتك انت
وياريت حضرتك تركز في كتابه المشاركات لان اغلب الكلام الحروف متداخله والكلام مش واضح
هههههه عشان انتة عمرك مركبت 127 يبقا متكلمش
قديم 14-04-2012, 09:38 AM
صقرمصر
Guest

بيقولك ال 127 جابت 150 والله اخر نكته طيب انا اتحدي اي واحد معاه 127 ونسابق بعض هي المشكله في ال128 بتهملوها لكن حط ايدك فيها كده واتفرج عليها وجنط وانفخ الرفارف وركب طقم صوت والله هتلفت النظر عن اي سياره تانيه دي عامله زي الست الجميله لما اتجوزت واحد معرفش يرعاها انا معايا 128 موديل 2006 بسافر بيها كل يوم كل يوم 150 كيلو وعمرها ما قلت معايا في الطريق علشان انا بلحقها ايدي فيها بمعني الاصح وحتي لو عملت حاجه زيهها زي العربيات الا ب 100 الف وبيجرها حمار ا اي حاجه في الدنيا قابله للعطل وشوف تاريخ العربيه ديه واتكلم وكمان واخده احسن سياره في اوروبا وارجوكم محدش يغلط فيها علشان والله السياره ديه زي عيل من عيالي :fun_ca r:
قديم 14-04-2012, 09:45 AM
صقرمصر
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة استاذ طارق مشاهدة المشاركة

انا عايز عايز اعرف اقصدك بيقة انتو معرفتوش تركبوها وده عبكم انتم مش عبها يباشا
دة علي اساس اول مجبت العربية مسكت شاكوش وعدت اكسر فيها يباشا انا اسف ومشدخل اكرها في العربية بس انا صرفت علي العربية الاولة و الثانية اكتر من 5000 جنية عشان تظبط وبرضو بتبوظ من نفسية وغيرت الميكانيكي وبرضو مفيهش فايدة
يا عزيزي لو صرفت 5000 جنيه دي كانت العربيه رقصت من الفرحه وكانت طارت هيا فيها ايه للمصاريف ديه اكيد حد اشتغلك
قديم 14-04-2012, 05:03 PM
hero 203 hero 203 غير متواجد حالياً

hero 203 is infamous around these partshero 203 is infamous around these partshero 203 is infamous around these partshero 203 is infamous around these partshero 203 is infamous around these partshero 203 is infamous around these partshero 203 is infamous around these partshero 203 is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صقرمصر مشاهدة المشاركة

بيقولك ال 127 جابت 150 والله اخر نكته طيب انا اتحدي اي واحد معاه 127 ونسابق بعض هي المشكله في ال128 بتهملوها لكن حط ايدك فيها كده واتفرج عليها وجنط وانفخ الرفارف وركب طقم صوت والله هتلفت النظر عن اي سياره تانيه دي عامله زي الست الجميله لما اتجوزت واحد معرفش يرعاها انا معايا 128 موديل 2006 بسافر بيها كل يوم كل يوم 150 كيلو وعمرها ما قلت معايا في الطريق علشان انا بلحقها ايدي فيها بمعني الاصح وحتي لو عملت حاجه زيهها زي العربيات الا ب 100 الف وبيجرها حمار ا اي حاجه في الدنيا قابله للعطل وشوف تاريخ العربيه ديه واتكلم وكمان واخده احسن سياره في اوروبا وارجوكم محدش يغلط فيها علشان والله السياره ديه زي عيل من عيالي :fun_ca r:
هههههههههههه انا حاسس انها خناقة مكنتش 128 او 127 الي هتغلي نخسر رجالة المنتدي ارجو اغلاق الموضع لتهدية النفوس هههههههههههه