العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 16-11-2011, 02:04 PM
abu_ruqayyah abu_ruqayyah غير متواجد حالياً

abu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دردشة بخصوص فيات 128

مية مية يا استاذ مؤمن بس الاسعار كويسة اعتقد مش غالية ولا حاجة بس هل الحاجات دى انت بتعرف تركبها ولا هما ركبوهالك !!
قديم 16-11-2011, 02:33 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

هى غالية حوالى 5 جنية لكل حاجة عن التوفيقية والاكصدامات سئلت عليها كانت ب 220 جنية اهو الواحد مش بيتعلم ببلاش
ركبتها عند واحد تبع المحل لان فية حاجات محتاجة شنيور واخذ مصنعية 90 جنية
وجزاك الله خيراعلى هذا الموضوع المميز

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 16-11-2011, 02:37 PM

abu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond repute

ياااااااااااااه مصنعية 90 جنيه !!! مبلغ برضو صراحة بس ربنا يحفظهالك يارب ويباركلك فيها
قديم 17-11-2011, 03:56 PM

عملت الابواب وصلحت زجاج الابواب وشيكت عليهم وركبت اكره وركبت طبلتين للبابين اللى قدام المهم الاوكر وطبل البابين ب 45 جنيه و 20 جنيه مصنعية تظبيط الابواب والازاز وتركيب الطبل ، يعنى كل حاجة ب 65

وجبت طقم مساحات ب 7 جنيه

المكان / شارع السودان - الكيت كات - امام مشحمة مصباح - اسمه الاسطى فتحى
قديم 17-11-2011, 05:31 PM
الصورة الرمزية هريدى
هريدى هريدى غير متواجد حالياً

هريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to beholdهريدى is a splendid one to behold

بص يا باشا ان من 3 ايام كنت اخدت خبطه بس الحمد لله جامده سويه وانا بركن بضهر ى تحت من عند العجل وفجاة لاقيت العربيه مش مظبوطه بترقص المهم رحت للعفشجى قال مسمار التليفون مكسور وعايزها مقص خلفى يمين المهم كام يا اسطى 80ج مستعمل بينى وبينكم انا استغلته قلت اجيب استيراد من عند حسنى الغندورالى فى الاميريه لاقيته عنده برضه ب80 ج بس انضف من الى عند العفشجى فبسال المحل انا عايز مسمار تليفون و2جلبه بكام رد 45 ج فبسال على المقص قال الحاجه الى انت اخدتها تغنى عن المقص نسيت اقولكم ان الى كان مكسور مش المقص كان مسمار التليفون فك الصنيعى المقص وكان معايا واحد حبيبى لاقينا المقص سليم كان الاسطى الصنيعى عايز يلبس حد فى المقص المهركب الحاجه دى اخد 40 ج هذة تجربه