العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 26-06-2011, 04:31 PM
EgyZizo EgyZizo غير متواجد حالياً

EgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant future
افتراضي رد: العربيه بتسخن علي الطريق السريع بشكل غير عادي

عندى نفس المشكلة بحذافيرها ، لدرجة انى بطلت أخرج بيها بره البلد علشان ما أجريش وتسخن منى.

أنا بأشك ان المشكلة فى الرادياتير لأن لو فيه مشكلة بالأولى العربية تسخن جوه البلد.

رجــاء لو وصلت لحل تقول لى علشان أنا فى القصة دى بقى لى سنة وزهقت منها واستسلمت.
قديم 26-06-2011, 04:38 PM
الصورة الرمزية new.man
new.man new.man غير متواجد حالياً
هواياتي: السيارات و ميكانيكا السيارات

new.man has a spectacular aura aboutnew.man has a spectacular aura aboutnew.man has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EgyZizo مشاهدة المشاركة

عندى نفس المشكلة بحذافيرها ، لدرجة انى بطلت أخرج بيها بره البلد علشان ما أجريش وتسخن منى.

أنا بأشك ان المشكلة فى الرادياتير لأن لو فيه مشكلة بالأولى العربية تسخن جوه البلد.

رجــاء لو وصلت لحل تقول لى علشان أنا فى القصة دى بقى لى سنة وزهقت منها واستسلمت.
بص هو ده الحل الاخير قدامنا بصراحه

اما نظبط موضوع الريدياتير سواء نسلكه او نجيب واحد جديد

و ساعتها نكون جربنا كل حاجه و اخرها نبيعها و نرتاح

اوعدك اول لما اوصل لحل هقولك

ربنا يدبر

Human

قديم 26-06-2011, 06:12 PM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute

الحل النهائى لحضرتك انا نفس المشكلة حصلت معايا المشكله فى طرمبه الميه غيرها فورا وتنهى كل المشاكل
قديم 27-06-2011, 01:34 AM
الصورة الرمزية new.man
new.man new.man غير متواجد حالياً
هواياتي: السيارات و ميكانيكا السيارات

new.man has a spectacular aura aboutnew.man has a spectacular aura aboutnew.man has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osa92003 مشاهدة المشاركة

الحل النهائى لحضرتك انا نفس المشكلة حصلت معايا المشكله فى طرمبه الميه غيرها فورا وتنهى كل المشاكل

بس انا تقليب الميه كويس جداااااا في الريدياتير

فهل ده معناه برضوا ان الطرمبه فيها مشكله ولا ايه

شكرا جزيلا

Human

قديم 27-06-2011, 03:32 AM
EgyZizo EgyZizo غير متواجد حالياً

EgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new.man مشاهدة المشاركة

بص هو ده الحل الاخير قدامنا بصراحه
اما نظبط موضوع الريدياتير سواء نسلكه او نجيب واحد جديد
و ساعتها نكون جربنا كل حاجه و اخرها نبيعها و نرتاح
اوعدك اول لما اوصل لحل هقولك
ربنا يدبر
أنا بأميل لأنه موضوع وش سلندر
هأقول لك ليه ..
لأنى لاحظت المشكلة دى بعد ما حصل عندى ان الزيت عمل طحينة وغيرت جوان وش السلندر والميكانيكى لقى وش السلندر فيه بارومة وجاب أنبوبتين زى الأمير كده وقعد يلحم فيه وقال لى كده هيمشيك شوية بس انت هتحتاج تغير وش السلندر.
قبل الموضوع ده كنت باسافر بيها عادى ، بس بعدها بدأت ألاحظ موضوع السخونة على الطوالى صيف شتا ..