العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 15-11-2012, 10:29 PM
مكس الاسكندرية مكس الاسكندرية غير متواجد حالياً

مكس الاسكندرية is a jewel in the roughمكس الاسكندرية is a jewel in the roughمكس الاسكندرية is a jewel in the rough
افتراضي رد: التعديلات التي تمت اثناء عمرة سيارتي 128واسعارها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hal71 مشاهدة المشاركة

مساء الأنوار
و شكراً على ردك - بس أنا مش فاهم هوه ما فيش يد هتركبها في العربية جنب كرسي السواق عشان تفتح بيه الشنطة ؟؟؟؟!!! انا عندي سنتر فعلاً و الشنطة ليها مكنة سنتر موجودة بس أنا فاصلها و عندي إنذار وولف هيعمل مفتاح للشنطة إزاااي ؟؟؟ مع جزيل الشكر
منور يا باشا
انا كنت عايز اعمل زي ما انت تقصد زي العربيات الحديثة لقيت الموضوع ممل كابل واير وجراب وموضوع وشغل على الفاضي الهدف اني افتح الشنطة من غير ما انزل وهو ده المطلوب زي ما عملته ..... وموضوع المفتاح فيه نوعين من السنتر الوولف نوع بريموت ومفتاح ونوع بريموت بس وانا جبت النوع اللي بريموت ومفتاح وهغير كل الكوالين بتاع الابواب والشنطة والكونتاكت كمان واشغلهم كلهم بالمفتاح بتاع السنتر هتقولي ازاي هقولك ده شغل بتاع المفاتيح بس يا سيدي هو ده الموضوع
اه على فكرة من باب المشاركة في الرأي انا بفكر اعمل باب تنك البنزين يفتح من جوا ولسه جاري البحث في الموضوع اذا وصلت لحل ليه ان شاء الرحمن هقولك او لو انت عندك طريقة ليها ارجو ما تبخل بيها علينا

تقبل خالص تحيتي وتقديري واحترامي
قديم 15-11-2012, 10:36 PM
مكس الاسكندرية مكس الاسكندرية غير متواجد حالياً

مكس الاسكندرية is a jewel in the roughمكس الاسكندرية is a jewel in the roughمكس الاسكندرية is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_eng2001 مشاهدة المشاركة

الله ينور عليك
مجهود يستحق الاشادة
الله ينور على هذا المكان الرائع والناس الموجودين فيه

شكرا لك استاذ احمد على مرورك الجميل وكلماتك الرائعة الطيبة

تقبل خالص تقديري واحترامي
قديم 15-11-2012, 10:43 PM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مكس الاسكندرية مشاهدة المشاركة

منور يا باشا
انا كنت عايز اعمل زي ما انت تقصد زي العربيات الحديثة لقيت الموضوع ممل كابل واير وجراب وموضوع وشغل على الفاضي الهدف اني افتح الشنطة من غير ما انزل وهو ده المطلوب زي ما عملته ..... وموضوع المفتاح فيه نوعين من السنتر الوولف نوع بريموت ومفتاح ونوع بريموت بس وانا جبت النوع اللي بريموت ومفتاح وهغير كل الكوالين بتاع الابواب والشنطة والكونتاكت كمان واشغلهم كلهم بالمفتاح بتاع السنتر هتقولي ازاي هقولك ده شغل بتاع المفاتيح بس يا سيدي هو ده الموضوع
اه على فكرة من باب المشاركة في الرأي انا بفكر اعمل باب تنك البنزين يفتح من جوا ولسه جاري البحث في الموضوع اذا وصلت لحل ليه ان شاء الرحمن هقولك او لو انت عندك طريقة ليها ارجو ما تبخل بيها علينا

تقبل خالص تحيتي وتقديري واحترامي
متابع معاك إن شاء الله
قديم 03-12-2012, 04:23 PM
failasouf failasouf غير متواجد حالياً

failasouf is on a distinguished road

هى لسه الصور ماطلعتش
قديم 24-12-2012, 08:57 PM
waleed mamdouh waleed mamdouh غير متواجد حالياً

waleed mamdouh will become famous soon enough

أولا ألف مبروك وربنا يحرسهالك اخبار الموتور ايه معلش انا اهم حاجة عندى الماكينة