العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 16-05-2012, 03:42 AM
Emgrand Emgrand غير متواجد حالياً

Emgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond reputeEmgrand has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نظره اولى على عيوب اللوجان الاوتوماتيك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amak313 مشاهدة المشاركة

معلش أنا عندي استفسار...
هوة ايه بالضبط موضوع مجموعة البريك الي في المانيوال؟؟؟
قديم 17-05-2012, 01:17 AM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazen mazen مشاهدة المشاركة

انا هوصلك المعلومه ان شاء الله كما فهمتها من المهندس مجموعه البريك دي حاجه بتفصل التروس وبتسهل من عمل الفتيس في الرجوع بالمارش لانه بيهرب في اللوجان وبيعمل عضه او نتشه ده حل التوكيل انا كان معايا موديل 2010 واشتكيت من الموضوع ده ركبوه فى التوكيل و العيب راح خالص يا رب اكون وصلتلك المعلومه
قديم 18-05-2012, 02:57 AM
كنت محتار كنت محتار غير متواجد حالياً

كنت محتار is on a distinguished road

ربنا يديلك خيرها ويكفيك شرها وبجد انا مش شايف انها عيوب تعقدك من عربيتك اللوجان عربية محترمة بجد وكفاية نعومتها في المطبات وخليك ورا التوكيل متسيبهومش لحد مايظبطوها وانشاء الله كلها حجات سهلة.
قديم 18-05-2012, 03:49 PM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كنت محتار مشاهدة المشاركة

ربنا يديلك خيرها ويكفيك شرها وبجد انا مش شايف انها عيوب تعقدك من عربيتك اللوجان عربية محترمة بجد وكفاية نعومتها في المطبات وخليك ورا التوكيل متسيبهومش لحد مايظبطوها وانشاء الله كلها حجات سهلة.
انا اتفق معاك تماما توكيل محترم وعربيه محترمه بس المانيوال وانا جربتها سنتين ونصف بسم الله ماشاء الله كانت موديل 2010 لكن التوكيل مش قادر يتعامل مع الاوتو وانا بشوف عربيات زيرو اتوماتيك للبيع اخرها يوم الاتنين فى الوسيط انا على العموم بعت العربيه بحمد الله وجبت نيسان صنى قولت اغير شويه
قديم 19-05-2012, 04:59 AM
ahmedashraf ahmedashraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تصميم وبرمجة الويب

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedsalahelden مشاهدة المشاركة

انا اتفق معاك تماما توكيل محترم وعربيه محترمه بس المانيوال وانا جربتها سنتين ونصف بسم الله ماشاء الله كانت موديل 2010 لكن التوكيل مش قادر يتعامل مع الاوتو وانا بشوف عربيات زيرو اتوماتيك للبيع اخرها يوم الاتنين فى الوسيط انا على العموم بعت العربيه بحمد الله وجبت نيسان صنى قولت اغير شويه
الخير فيما إختاره الله، بس تسمحلى أغلس عليك وأسألك بعتها بكام؟ من باب العلم بحاله سعر إعاده البيع فقط والله