العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس > جيتا JETTA

قديم 28-06-2011, 01:28 PM
الصورة الرمزية mshamy
mshamy mshamy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Executive Management
هواياتي: Cars & PCs

mshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طلب رأي فى جيتا 2011 الشكل الحالي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmohamed2006 مشاهدة المشاركة

هي فعلا نازلة الجير بوكس dsg 7
حضرتك بتكلم مظبوط انا كلمت صديقي صاحب التوكيل اللي في الغردقة واكد لي المعلومة دي و اللي الغرض منها كان رفع كفاءة السيارة عن الفتيس الأوتوماتيك العادي
وزي ما قلت لحضرتك قبل كده ...العربية طالما انت شاريها توكيل يبقى مافيش داعي للقلق لو لاقدر الله حصل حاجة و ده مستبعد في موديلات 2011
انا فعلا كان عندي مشكلة في الكلاتش الخاص بال DSG و اتغير في الضمان بدون ما ادفع مليم واحد

قال رسول الله صلي الله عليه وسلم‏(‏ إن لله عبادا اختصهم بقضاء حوائج الناس‏,‏ حببهم إلي الخير‏,‏ وحبب الخير إليهم‏,‏ هم الآمنون من عذاب الله يوم القيامة‏).‏
قديم 28-06-2011, 02:34 PM
mohamedmohamed2006 mohamedmohamed2006 غير متواجد حالياً

mohamedmohamed2006 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mshamy مشاهدة المشاركة

حضرتك بتكلم مظبوط انا كلمت صديقي صاحب التوكيل اللي في الغردقة واكد لي المعلومة دي و اللي الغرض منها كان رفع كفاءة السيارة عن الفتيس الأوتوماتيك العادي
وزي ما قلت لحضرتك قبل كده ...العربية طالما انت شاريها توكيل يبقى مافيش داعي للقلق لو لاقدر الله حصل حاجة و ده مستبعد في موديلات 2011
انا فعلا كان عندي مشكلة في الكلاتش الخاص بال DSG و اتغير في الضمان بدون ما ادفع مليم واحد
ألف شكر ياباشا بس أنت أية تقيميك ليها ياباشا
قديم 28-06-2011, 06:17 PM
الصورة الرمزية mshamy
mshamy mshamy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Executive Management
هواياتي: Cars & PCs

mshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmohamed2006 مشاهدة المشاركة

ألف شكر ياباشا بس أنت أية تقيميك ليها ياباشا
لا شكر على واجب يا باشا
بصارحة وقت ما كنا بنشتري العربية كنا بنقارن-كعائلة - مابين الجيتا الهاي لاين و الباسات البيز لاين (نفس المستوى السعري) و اللي حسم الخلاف هو إتساع الباسات
لاكن لاخلاف على الجودة الألمانية رغم انها تقفيل مكسيكي و كتير من الناس ما بيخدوش بالهم لانها مش ملحوظة تماما

قال رسول الله صلي الله عليه وسلم‏(‏ إن لله عبادا اختصهم بقضاء حوائج الناس‏,‏ حببهم إلي الخير‏,‏ وحبب الخير إليهم‏,‏ هم الآمنون من عذاب الله يوم القيامة‏).‏
قديم 10-07-2011, 01:02 PM
tonyramy tonyramy غير متواجد حالياً

tonyramy will become famous soon enough

ابعد عن الدى اس جى بجد وحش جدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا
انا عندى تركب يابانى او حتى كورى و متركبش المانى الدى اس جى
انا رامى معايا جتا 2010 ماشى 23000 جابت فتيس كلمنى كو عاوز شرح اكتر 0127433644
قديم 13-07-2011, 11:00 AM
tonyramy tonyramy غير متواجد حالياً

tonyramy will become famous soon enough

لا لا لا لا