العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 30-03-2012, 11:38 PM
الصورة الرمزية Torn@doo
Torn@doo Torn@doo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: medical promotion

Torn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تشترى عربيه زيرو ومش عارف سعرها ولا مركز الخدمه فين ادخل واكتبلى اسم العربيه الى عوزها وانا هقولك فئتهاو اسعرها وابشنها ووكيلها موضوع اكثر من متميز

تسلم ايدك موضوع جميل
قديم 05-04-2012, 07:57 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تشترى عربيه زيرو ومش عارف سعرها ولا مركز الخدمه فين ادخل واكتبلى اسم العربيه الى عوزها وانا هقولك فئتهاو اسعرها وابشنها ووكيلها موضوع اكثر من متميز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed_d82 مشاهدة المشاركة

موضوعك متميز بصراحة والاجمل انك متابعة وبترد علي كل الاعضاء
اتقل عليك شوية بقي وتشوفلي الجين 2 عندك اخر اسعارها والتوكيلات

اول حاجه شكرا جدا على ردك الجميل وولا تعب ولا حاجه حضرتك تامر ثانى حاجه انا اسف جدا جدا جدا على التاخير عشان كنت مشغول جدا الاسبوع الى فات اسف جدا واتفضل طلبك

: Wkiss5:

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 06-04-2012, 10:23 AM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of

شكرا علي ردك وعل الصور بس مش الجين 2 متورها 1600 سي سي ولا نزل منها 1300

:0959 C9~155:
قديم 06-04-2012, 06:11 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed_d82 مشاهدة المشاركة

شكرا علي ردك وعل الصور بس مش الجين 2 متورها 1600 سي سي ولا نزل منها 1300

الظاهر انها اول غلطه تعملها المجله:w6w200504112236376 d ومن حيث السعه فهى 1600 سى سى

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 07-04-2012, 12:26 AM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of

ولا يهمك اهم حاجة النية

:0959 C9~155: