العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 04-05-2009, 08:03 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايك فى سواقة السيدات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elkady0 مشاهدة المشاركة

الستات و البنات يا سلام هوة فيه زيهم
فى نظرى اديهم 10/0
الحل ايه؟
دول ما لهومش حل دول قدرتهم ربنا بس بس بجد انا مع الاخت نورا انها احرجتنى لما قالت ان العيب على اللى خلاها تسوق بصراحه ليها حق
لو خبطت واحدة ست ربك يستر واللى هيا عاوزاه انا هاعمله من غير كلام ولو هيا اللى خبطتنى والله بجد مش عارف انا هاعمل بس الاكيد ان مش هاقل ادبى معاها وهابقى متاكد انها ممكن يكون فى مكانها اختى وكدة
بس بجد انا ببقى راكب مع اختى الوحيدة اللى بتسوق وكل اللى بعمله ان كل شويه اقول للناس معلش انا اسف واقف احايلهم علشانها وعلشان اللى بتعمله بس بجد انا عندى انا اول ما ابقى عارف انى هاعدى من واحدة ست بعدى طلقه من جنبها علشان ما تلحقش تاخد قرار وتستغبى وربك يستر بس بجد فىه برضه ولاد ورجاله اكتر مليون مرة من الستات وتيجى تكلم الواحد منهم يقولك هيا الدنيا طارت وربك يستر
تمام بس انا مبعملش زيك انا بسيبها هيا الى تعدى و اريح نفسى

قديم 04-05-2009, 08:29 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute

انا طول عمرى بقول ان السيدات ملهاش فى السواقه
لأن سواقتهم ptmnlo123per111
والواحد لما بيقع حظه وراء واحده سايقه نفسه ptmnlo123per184

قديم 05-05-2009, 10:19 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

انا اديهم 0/10 ولو فى - ماشى وهى سواقه بصراحه وحشه جدا ولو واحده خبطط العربيه لو حلوه هسكت ولو هه هكسر دمغها طبعنptmnlo123per1116
هههههههههههههه

دا كدة يبقى احسن حل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Himatros مشاهدة المشاركة

اية رايك فى سواقة السيدات ؟
اوحش سواقه شفتها ده يركبوا كارو احسنلهم ومكرهش في حياتي قد مشوف ست سايقة عربية قدامي بتخنق اووووي والله

تقيمك ليهم كام ؟
0/10

الحل اية من رايك ؟
نعمل زي السعودية بالظبط

تعمل اية لو حصلك لاقدر الله حادثة مع واحدة ست (خبطلت عربيتك )او العكس ؟

هبصلها بصه استحقار واشوف ردها وعلى اساس ردها هتصرف اما لو انا خبطها على اساس ردها هتصرف اذا كان ايجابي او سلبي

موضوع اللسعودية لو ينفع يتطبق هنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيمو مشاهدة المشاركة

سواقة السيدات مايعلم بيها الا ربنا وانا بعاني من المشي وراهم كذا مره كانوا هيلبسوني في حاجه بس مش معنى كده كلهم كده في منهم كويسين بس قله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr_73 مشاهدة المشاركة

سواقة السيدات زبالة الزبالة

شكرا على ردكم يا رجالة كدة الشعب المصرى كلة معترف انة سواقة السيدات زى .............

قديم 05-05-2009, 01:44 PM
alref alref غير متواجد حالياً
من انا؟: Radiomania
التخصص العملى: Radiologist

alref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond repute

مش هنسي ابدا يوم علي المحور قبل هايبر بشوية
عربية نيسان صني سايقاها واحدة و ماشية اقصي الشمال و مدية اشارة شمال
الأنسان الطبيعي هيدخل شمال في اول فتحة
و بم اني مش داخل شمال كنت ماشي في الحارة الوسطي و فاتح علي 140 (كان لسه الرادار ماشتغلش)
هوبا و مرة واحدة لقيتها بترمي علي اخر اليمين
ربنا ستر معايا و لحقت دخلت مكانها شمال..بس 4 عربيات خيشوا و منهم واحدة دخلت في عمود النور
و اللي يغيظ انها ماوقفتش حتي تشوف اللي عملته..

من يومها..اشوف اي عربية سايقاها واحدة..كبيرة او صغيرة مش فارقة

بعدي منها باسرع ما يمكن و ماسيبهاش تمشي قدامي ابدا

اظن دا فيه اجابة علي كل الأسئلة

يا رب نتعلم من السعودية..

No
Pain No Gain
Dr. Mohamed El-Refaey
Radiologist

قديم 06-05-2009, 01:50 AM
MORE83 MORE83 غير متواجد حالياً

MORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond reputeMORE83 has a reputation beyond repute

رأيى فى سواقة الستات
ما يصحش أعلنه على الملأ كدة و أفتكر كلنا نعرف المثل الدارج ( لاتمشى ورا أوتوبيس هيئة ولا ورا ....... ) و البقية معروفة

ياخدوا كام !!!
دة سؤال صعب جدا لأنى فى حياتى الطويلة قابلت عدد 2 ستات بس بيسوقوا معقول شوية
الحل
هو الدعاء إن ربنا يسترها على الرجالة و الشباب اللى سايقين حواليهم فى الشارع
أعمل إيه وقت الحادثة ؟
ليه بس كدة يا جماعة .. ليه نقدر الشر قبل وقوعه