العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 02-11-2011, 03:33 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بالله عليكم شوفوا الفرق و قولوا رأيكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

بسم الله ما شاء الله ربنا يخليهوملك يا مدام سلوي ويطرحلك فيهم البركة

اشكرك يا كورسير على ذوقك
جزاك الله خيرا
و عاوزين نفرح فيك قصدى نفرح لك و نبارك لك قريب و تبطل هجوم و تريقه على البنات
و نجوزززززززززززززك
وعموما طنط سلوى فى الخدمه لو عاوز مساعده فى اختيار بنت الحلال و كله بحسابه هاهاهاهاها
لأ و الله ده كفاية الثواب انا مش عاوزة غير تكوين اسرة سعيده
و خصوصا انا عارفة العصفورة قالت لى ان لك شقة فى 6 أكتوبر
يعنى احنا جيران ( الموضوع ده سمعته من زماااااااااااان ) هنا فى اكتوبر و خد بالك اتجوز بسرعة فى الشقة احسن بيستولوا على الشقق المغلقة دلوقتى فى 6 اكتوبر هاهاهاها الحق فلوسك يا كورسير انت حر بقه
ده انا نفسى اخطب لعمرو ابنى و طارق الآن و على فكرة الحمد لله شقة كل واحد منهم موجوده بعد كفاحى انا ووالدهم العمر ده كله علشانهم:03895E~17 0:

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع على ضآلتى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
قديم 02-11-2011, 03:43 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng/salwa مشاهدة المشاركة

اشكرك يا كورسير على ذوقك
جزاك الله خيرا
و عاوزين نفرح فيك قصدى نفرح لك و نبارك لك قريب و تبطل هجوم و تريقه على البنات
و نجوزززززززززززززك
وعموما طنط سلوى فى الخدمه لو عاوز مساعده فى اختيار بنت الحلال و كله بحسابه هاهاهاهاها
لأ و الله ده كفاية الثواب انا مش عاوزة غير تكوين اسرة سعيده
و خصوصا انا عارفة العصفورة قالت لى ان لك شقة فى 6 أكتوبر
يعنى احنا جيران ( الموضوع ده سمعته من زماااااااااااان ) هنا فى اكتوبر و خد بالك اتجوز بسرعة فى الشقة احسن بيستولوا على الشقق المغلقة دلوقتى فى 6 اكتوبر هاهاهاها الحق فلوسك يا كورسير انت حر بقه
ده انا نفسى اخطب لعمرو ابنى و طارق الآن و على فكرة الحمد لله شقة كل واحد منهم موجوده بعد كفاحى انا ووالدهم العمر ده كله علشانهم:03895E~17 0:

ههههههههههههههه

متقلقيش حضرتك انا مكهرب الشقه كلها يعني اللي هيفكر يقعد فيها امه هتكون داعيه عليه ههههههههههههه

بس انا والله فرحت جدا لما عرفت اننا جيران في مدينة واحده وربنا يخليلك اولادك وبلاش تستعجلي عليهم خليهم يفرحوا بشبابهم شوية وربنا يخليكم ليهم ويخليهم ليكوا وما يحرمكوا ابدا من بعض وطالما انا اتفقست واتعرفت الشقه يبقي كدا مفيش مفر من القفص هههههههه

وبعدين انتي كدا هتعقدي نفسك من الاولاد لما كل شوية تجيبلهم صور وهما صغيرين وبعد ما كبرو زي كدا لما بشوف صوري وانا صغير اقول مين ده هههههههه اصلي كنت شبه اليابانين ودلوقتي بقيت شبه بتوع كونفشيوس
قديم 02-11-2011, 03:57 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههه

متقلقيش حضرتك انا مكهرب الشقه كلها يعني اللي هيفكر يقعد فيها امه هتكون داعيه عليه ههههههههههههه

بس انا والله فرحت جدا لما عرفت اننا جيران في مدينة واحده وربنا يخليلك اولادك وبلاش تستعجلي عليهم خليهم يفرحوا بشبابهم شوية وربنا يخليكم ليهم ويخليهم ليكوا وما يحرمكوا ابدا من بعض وطالما انا اتفقست واتعرفت الشقه يبقي كدا مفيش مفر من القفص هههههههه

على فكرة يا كورسير الحراميه اليومين دول بيعرفوا (يفيشوا ا
لهوامش) اسالنا احنا لسه قريبا من كام شهر مسروقين و احنا فيلا دوبلكس فى عمارة و الحى راقى فى اكتوبر و الا رضى كله حديد و موجود بواب كمان و مع ذلك الحراميه عرفوا يدخلوا ازاى معرفش و اييييييييييييه عاشوا
مع نفسهم فوق و تحت خدوا كل اللى نفسهم فيه
فى مدة لا تزيد عن ساعتين كنا فى هايبر 1
و الاولاد كانوا فى النادى
هاهاهاهاها علشان نحرم نروح هايبر تانى

ودلوقتي بقيت شبه بتوع كونفشيوس
مين دول يا كورسير

قديم 02-11-2011, 04:15 PM
corsair
Guest

كونفوشيوس هو أول فيلسوف صيني يفلح في إقامة مذهب يتضمن كل التقاليد الصينية عن السلوك الإجتماعي والأخلاقى. ففلسفته قائمة على القيم الأخلاقية الشخصية وعلى أن تكون هناك حكومة تخدم الشعب تطبيقاً لمثل أخلاقي أعلى. تعاليمه وفلسفته قد تأثر بعمق الفكر والحياة الصينية والكورية واليابانية والتايوانية والفيتنامية. ويلقب بنبي الصين
قديم 02-11-2011, 04:20 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa

شكرا على الايضاح و المعلومة القيمة
بس يعنى ما هو فيلسوف محترم اهو بس يبطل ياكل نشويات شوية و يعمل رجيم علشان العروسة توافق
هاهاهاهاهاها الكلام ليكى يا جارة قصدى يا جار اكتوبر