العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 01-08-2011, 03:54 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: قولو لولاد ابو اسماعيل بوحه الصباح رجعلكم بصور مقابلة اسكندرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

يا ابن الايه كده يا اسطى ماشى هو ده الى اتفقنا عليه

ههههههههههههههههههههههههه هههههه

معلش بقا يا كيمو كان لازم اعرف الناس هما بيتعاملو مع مين ههههههههههههههه واحد حلبه حصي هنا الله يباركلك بسرعه بس قبل الفجر ما يأذن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هه
عملوها الوحوش
ماشى يا كورسير بتغظنى طييييييب
ان شاء الله هروحلهم فى العيد

مقدرش اغيظك يا ابوشروق ده انا لو اعرف كنت اديتك الاجازة مكاني وطلعت انتا علي العموم تتعوض يا زعيمنا واهم حاجه تبقي تنفع اخوك كريم لحسن الحاله عنده نايمه علي الاخر

تنور يا ابوشروق اسكندريه كلها لكن بعد كده ممنوع التصوير

متقلقش يا ابو شروق خد الكاميرا معاك ومتنساش الصور تنزلها علي المنتدي اول بأول
قديم 01-08-2011, 04:04 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

يا ابن الايه كده يا اسطى ماشى هو ده الى اتفقنا عليه
كده برضه يا كريم تعملوها من ورايا ، طب كنتم إعزمونى كنت هاجى أقابل الناس الحلوه دى

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 01-08-2011, 04:07 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههههه

معلش بقا يا كيمو كان لازم اعرف الناس هما بيتعاملو مع مين ههههههههههههههه واحد حلبه حصي هنا الله يباركلك بسرعه بس قبل الفجر ما يأذن

مقدرش اغيظك يا ابوشروق ده انا لو اعرف كنت اديتك الاجازة مكاني وطلعت انتا علي العموم تتعوض يا زعيمنا واهم حاجه تبقي تنفع اخوك كريم لحسن الحاله عنده نايمه علي الاخر

متقلقش يا ابو شروق خد الكاميرا معاك ومتنساش الصور تنزلها علي المنتدي اول بأول
يا ابن الايه لكن بدر باشا هو السبب ما كان ساب كل حاجه زى ما هى يعنى كان لازم يمسح و انت ما صدقت طبعا فرصه و جت ليك على طبق من فضه

كريم على
قديم 01-08-2011, 04:09 AM
الصورة الرمزية مبارك القناوى
مبارك القناوى مبارك القناوى غير متواجد حالياً

مبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond repute

حمدالله على السلامة يا كور سير يا كبير وكل سنة وانت طيب ويا رب تكون رحلة موفقة لسكمدرية

جميع المواضيع منقولة للأمانة

لا تجادل احمق فانه ينَزلك لمستواه ثم يغلبك بالخبرة

قديم 01-08-2011, 04:11 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

كده برضه يا كريم تعملوها من ورايا ، طب كنتم إعزمونى كنت هاجى أقابل الناس الحلوه دى
معلش يا استاذ نبيل و الله هى الحكايه جت كده على طول لاقيت كورسير كلمنى و انا كلمت استاذ احمد و روحت على طول و مش قادر اوصف ليك الزحمه كانت عامله ازى فى اليوم ده كان فى احتفال على شان احمد موجود و ان شاء الله لو عملها تانى ليك عليه اربط كورسير فى رجل الكرسى لحد ما حضرتك تيجى

كريم على