العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 18-05-2010, 10:33 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجمد تريقه على السيارات الكوريه من البرنامج المشهور top gear

تسلم ايدك ptmnlo123per171

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 18-05-2010, 12:05 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة miroseba مشاهدة المشاركة

ماشى طب لو زى ما بتقول عشان بيركبوا عربيات عمرنا ما نحلم بيها ازاى عملوا حلقه لوحدها للفيات 500 وقال انها تحفه فنيه والتحكم كان اكتر من رائع قعد يقول كلام جميل اوى عليها وجاب الفورد فيستا وجاب ميتسوبيشى لانسر كلها عربيات اسعارها زى السيراتو والكلام ده وجابو تيوتا كورولا 95 برده يبقى ازاى شكرو فى دول ولما ساق الفيرنا قعد يتريق يبقى اكيد عربيه سيئه

يا عم في حاجه اسمها عربية ب واحد يورو ده ميجيش تمن الفواحه اللي جوه العربية وبعدين اهم حاجه اللي معاه العربية ايه رئيه فيها انا عن نفسي مرضي بنسبة 80 % وديه نسبة انا شايفها جميله جدا
قديم 18-05-2010, 12:10 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

علي فكرة يا كورسير هما مش بيستهبلوا ولا حاجة الفيرنا اللي مجربنها دي هو قايل في الفيديو انها 1500 سي سي ديزل 3 سلندر و بيتريق جدا علي 3 سلندر دي ! غير ان تسارع العربية 19 ثانيه !! و بيتريق علي الانتريور من جاو انه كله لون واحد و لون قاتم كده الا و هو ال GREY

هو اتريق علي الانتريور بتاعها ما بالك لو جه هنا و شاف الانتريور و التقفيل المصري و الجنط ال 13 و تقفيل الموتور كويس انه مجاش هنا

انا معاك وثانيا عمر ما كان صوت الفيرنا عندي زي صوت ماتور الفيرنا اللي كان راكبها انا ساعات كتير بنخدع وبدور العربية وهيه في الاساس بكون دايره
قديم 18-05-2010, 08:48 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

الجين 2 ،،

قالوا عليها واضح فيها شغل لوتس

و عفشتها واضح فيها تأثير لوتس

بس بالسعر ده أنا مش عايز عفشة لوتس

أنا عايز تقفيل أبواب تويوتا !!!!
كلام صحيح ptmnlo123per122

بس يعني تعتبر كعربية قالوا عليها كويسه متبهدلتش زي الباقي :D !
قديم 09-10-2010, 04:42 AM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

يا جماعة شوفوا العربيات عندهم بكام وعندنا بكام و بعدين دول عندهم عربيات وطنية من انتاج و تصنيع بلدهم مش زينا العربيتين اللى عملناهم و مش كل حاجة فيهم و لينا الفخر:
1- ميكروباص الترامكو ( مفصلات الابواب من برة زى عشة الفراخ بالظبط + العربية مافيهاش سوكة واحدة توحد ربنا حتى علشان لما تتخبط اسف دى ما بتتخبطش علشان لما ييجى فيها صاروخ اسكوت سمكرى البوابير يظبطها على السوكة دى ولا العدادات حاجة اخر صيحة فى عالم دبابيس الضغط لتثبيت مؤشرات السرعة اللى بتتعمل من لبيسة القلم الفرنساوى او البيك ( الحتة الرفيعة) اللى اصلا بتنزل مش شغالة ولا وضعية السائق ولا صوت قفلة الباب ولا باب زنزانة ولا شباك السواق واللى جنبه بيتفتح لقدام ولورا عكس الدنيا بحالها ده غير ان اصلا وضعية كرسىالسواق بيخليه قاعد متدارى ف القايم علشان ف الحوادث الإزاز ميجيش فيه !!!! مواصفات سلامة بقا ويا سلام بقى على الفتيس محطوط ورا السواقعشان لو مش فاضى الزباين تنقل الغيارات ولا ولا ولا ولالالا نيجى للعربية التانية الل هيا من نوع النقل الثقيل وطبعا كلنا عرفناها ودى مش محتاج اتكلم عليها علشان دى كفاية صوتها يصخى اموات المسلمين جميعا وتقولولى مش عاجباهم الفيرنا يا عم اللى مش عاجباه الفيرنا و غيرها ميركبهاش ويسيب الناس فى اللى فيه مش كفاية اللى بنشوفه ف غبور وف الورش وف الطريق متصعبوش علينا الدنيا) وعلى رأى المثل الفلاحى حمارك العرج يغنيك عن سؤال اللئيم . وشكرا

ارجو محدش يزعل منى

Komy