العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 13-05-2009, 01:25 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هام جدا لكل الاعضاء00 أنا أتسرقت يا جماعة!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bluetissot مشاهدة المشاركة

مصر موتورز مليان مواضيع من نايل موتورز
وانا عرفتكم عن طريقهم

وبعدين لو جربت عملت شكوى اكيد هايكون فيه استجابه منهم لاني مجربهم كتير
بس سؤال على جنب
يعني ايه حق التصرف
دهمجتمع افتراضي
ولا انتو عاملين حماية ملكية فكرية
اهلا بيك يا باشا

اولاً بجد لو فيه موضوع من المواضيع اللى مالية المنتدى ومنقولة من نايل حضرتك تعرفها ابعتهالنا حتى لو مش بتاعتك وهمسحها فوراً

احنا من بداية انشاء المنتدى وبنحافظ على تميز محتوى المنتدى وعدم تكرارة

وقبل كده كان فيه عضو نقل عضويات بالعند من بعض مشرفين نايل وتم حذف جميع موضوعاتة وايقافة نهائياً

اما عن موضوع الشكاوى فاحنا عملنا شكاوى فعلاً وزى مانت شايف فوق النتيجة بعضها اتحذف وبعضها لسه موجود

لان الادارة هناك شايفة ان فيه ناس مهدر دمهم زى انا ومصراوى وبعض الاعضاء القدامى اللى اثرو المنتدى بموضوعاتهم ومازالو بيتتبعوا موضوعاتنا بالنقل واعادة التقديم بصور اخرى

السلوك ده للاسف فى نايل سلوك مشترك بين اعضاء بتحب الظهور وادعاء ما ليس لهم بالاضافة لسلوك الادارة فى طمس روابط المنتديات الاخرى بحجة المنافسة والزام الناس بكتابة منقول فقط بالكتيييييييير بدون الاشارة لمصدر النقل

حتى لو الكاتب مش سامح بالنقل بدون الاشارة للمصدر مفيش مشكلة عندهم

بس انا كنت عايز اسأل حضرتك سؤال انت بتقول عرفتنا من هناك ازاى ده وهو ممنوع وضع اى روابط لينا هناك ؟؟

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 13-05-2009, 01:29 PM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute

استهدأ بالله يا ابونورا
كلامك صحيح 100%

وانا منتظر رده على روابطنا الموجوده هناك ؟

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 13-05-2009, 02:47 PM
hosny.gamal hosny.gamal غير متواجد حالياً

hosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these parts

المناقشات معظمها عصبية ومليئة بالحساسية وقليل جدا منها العقلانى
واضح إن فيه خلل شديد فى العلاقة بين المسئولين فى المنتديين بما يدفع دائما لسوء الظن فى كلام أو تصرف أى مسئول منهما
د تامر: ياريت حضرتك نكنفى بمتابعة الاجراءات المتبعة لاستعادة حقك دون الخوض فى منتدى ذو شعبية حتى لو كانت إدارته لا تعجب البعض كما أدعك للتريث قبل إستخدام ألفاظ قد تصل لحد السباب فى حق من نقل موضوعك لأن هذا لا يليق بك ولا بمصر موتورز
أحيى الجميع على غيرتهم على منتداهم سواء مصر أو نايل لكن لا أحب أن أقرأ لا هنا ولا هناك أى شئ ينتقص من الآخر
قديم 13-05-2009, 02:55 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosny.gamal مشاهدة المشاركة

كما أدعك للتريث قبل إستخدام ألفاظ قد تصل لحد السباب فى حق من نقل موضوعك لأن هذا لا يليق بك ولا بمصر موتورز
معلش ممكن اعرف ايه اللي دكتور تامر قاله ووصل للدرجه دي !!!!!!!!!!!!!!!!
هو قال ان موضوعه اتسرق .. المفروض انه يقول ايه ؟؟
واحد اخده من غير اذنه ..
ولا استعاره و لسه مرجعوش ...

كويس ان في اعضاء بيغيروا على منتداهم ... لكن مش معنى كده ان اي حاجه تحصل يبقى تطاول ... التطاول تم من العضو المحترم اللي شغال نقل ..و كمان دخل يعمل شكوى ولا كأنه عمل حاجه !!!!!!!!ptmnlo123per195
انا عمري ما كنت عضو هناك .. لكن مستغرب جدا من اسلوب و طريقه بعض الاعضاء اللي ليهم عضويه مشتركه ؟؟

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 13-05-2009, 03:02 PM
hosny.gamal hosny.gamal غير متواجد حالياً

hosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these parts

هذا اللص أخشى ان يكون جرثومه تندس بيننا هنا فى المنتدى
اللص والجرثومة إنسان مسلم غائب
لسه شايف إن مافيش حاجة غلط ياسيد سام؟