العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 16-12-2009, 01:53 AM
الصورة الرمزية mody.miro
mody.miro mody.miro غير متواجد حالياً

mody.miro is a jewel in the roughmody.miro is a jewel in the roughmody.miro is a jewel in the rough
افتراضي رد: اجمد مقابلة واحلى اعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salahabdelnabi مشاهدة المشاركة

ولو مش مصدق يا ابو العربى

دى عينة صغيرة كده على ما تفرج

ودى كام واحد يكولها ولانديها لرمزى بتاع راجل وست ستات يعمل بيها كوكتيل
قديم 16-12-2009, 02:23 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

لا ياريس ...
كلمتك على نمره ولما ملقيتش رد بعتلك الرساله عل النمره التانيه .... شوف بقى الموبايل التاني يمكن في الدرج او راح في الحمله على الخروف
بس انا فعلا موصلتيش اي رساله منك ...
هو مش موضوع رساله و لا مكالمه ... يا ريس جمايلك مغرقانا ... و كنت بس عايز اطمن عليك ... حتى بالاماره سألت عنك كار و صلاح علشان كنت مختفي وافتكرتك زعلان مننا و لا حاجه ( اديني باصت لك الكره تاني اهه
وكل سنه و انت طيب بمناسبه العام الهجري و الميلادي و الفرعوني وشم النسيم كمان
معلش داخل من الموبايل فمفيش اي ابتسامات او حركات .... حبقى ابعتهم بعدين في رساله جديده
يبقى أكيد كلمتني على الموبايل 019 بتاع فودافون ... أنا للأسف زي ماإنت قولتلي ونصحتني (بس بعد فوات الأوان) إني مش حستعمله كتير وده إللي حصل فعلا أنا حاطه في العربيه وحتى مابطلعوش معايا البيت ولا المكتب .... وشغال بنمرتي الطبيعيه العاديه المعروفه من موبينيل 012 أكيد عندك حق لو إتصلت على النمره التانيه
والله العيد اللي فات قضيته في عملية الدبح خاصة أن أخوي الإثنين كانوا مسافرين خارج الوطن لظروف عملهم فقمت أنا بالمهمه كاملة وإضررت للذبح على يومين وربنا يعافي عنا ويجعله في ميزان حسناتنا يارب
وعامة أنا مقصر مع الكل بجد بس والله مابمزاجي وغصب عني كمية المشاغل والمشاكل في الشغل مابتنتهيش ولا بتخلص ... والواحد مش ملاحق على وجع الدماغ

كل سنه وإنت طيب بمناسبة عيد الحب إللي جاي في فبراير ويجعله عامر دايما ياهندسهptmnlo123per1127

قديم 16-12-2009, 02:46 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr/Mohammed مشاهدة المشاركة

سلام عليكم
ازيكم جمبعا
انا طبعا بجد بعتزر عن عدم حضوري
بس انا وصلت لحد نزله التحرير وكنت لسه هاتصل بابو نورا اقوله اكمل ازاي الطريق بس جتني مكالمه لغت تحركي كله واطريت اني ارجع بسرعه للبيت
وبعتزر بجد ليك يا ابو نور وره تاني
وتالت مره بقي علشان وعتك اني تاني يوم هاكلمك احكيلك بس بجد انا الموبايل مش عارف اتلاقيم عليه اليومين دول
بس بامر الله بكلمك
وبتمني المقابله الجايه تكون في اجازه نصف السنه ونشوفكم او تكون قريبه بامر الله ونشوفكم كلكم بامر الله ونتعرف علي الشخصيات الجميله
خاصه اني عندي اقتراحات ممكن نشترك فيها ابو نورا وانا في عملها وكل الدكتره الي هنا في المنتدي واقتراحات تانيه كتيره
العموم بعتزر بجد لعدم حضوري
وبتمنالكم جميعا التوفيق والسعاده
وبامر الله المقابله الجايه معاكم
ولا يهمك يا استاذ محمد تتعوض ان شاء الله المقابلة الجاية ويارب نشوف حضرتك على خير ونشوف الاستاذ يسرى وسامح وبايو وشريف المصرى واسلام جلال ودكتور تامر وحازم شاهين ومحمد مجدى وابيزا وكل الناس اللى مجتش المرة دى تيجى المرة الجاية ان شاء الله

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 16-12-2009, 03:06 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salahabdelnabi مشاهدة المشاركة

ولو مش مصدق يا ابو العربى

دى عينة صغيرة كده على ما تفرج

يا نهار اسود
دي الموزه اخدت كيماويات لغايت متنفخت
الواحد ممكن ياكل الموزه دي مره واحده
ما اكلت 2 تشيز بورجر الحجم العائلي في ساعه واحده
عادي ptmnlo123per1127

قديم 16-12-2009, 03:54 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro mada مشاهدة المشاركة

يا نهار اسود

دي الموزه اخدت كيماويات لغايت متنفخت
الواحد ممكن ياكل الموزه دي مره واحده
ما اكلت 2 تشيز بورجر الحجم العائلي في ساعه واحده
عادي ptmnlo123per1127
شوفت بأه يا برومادا ! يعنى الكيماويات دى حتتسرب فى جسمك لو أكلتها ! و ح تتنفخ !

والبس بأه يا عم ! أما بالنسبه للتشيز بورجر الحجم العائلى انت أكلت 3 فى المقابله موش
2 و كان ناقص تاكلك موزه من دى كمان وانت تونون ! ptmnlo123per1106

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1147

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127