العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 23-01-2013, 08:34 AM
essam assem essam assem غير متواجد حالياً

essam assem is on a distinguished road
افتراضي رد: سيارة مستعملة بالتقسيط

السلام عليكم
اولا احب اشكر مجهودك معانا وبجد الله يكون فى عونك
انا عايز ادفع 100 الف وقسط باقى ثمن قشقاى كسر زيرو الاتوماتيك والباقى على 48 شهر ولى تعامل مع اكثر من بنك وعندى مفردات مرتب بفضل ربنا بمبلغ مش بطال واسكن فى القاهرة الجديدة
وسوال اخر لحضرتك هل فى امكانية لتوفير السيارة القشقاى ولا لازم انا اللى اجيبها
وسوال ثانى بالنسبة الى المستعمل موديل من 98 الى 2000 على سبيل المثال مرسيدس e200 فى امكانية
واسف على الاطالة وتحياتى لشخصك الكريم وللجميع
قديم 27-01-2013, 08:51 PM
كرم ابوزيد كرم ابوزيد غير متواجد حالياً

كرم ابوزيد is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة white_blanco مشاهدة المشاركة

عاوز عربيه يكون تمنها مستعمل حوالي 30 الف علشان ادفع نصفهم واقسط الباقي

بس يا ريت توضح حضرتك القسط اد ايه وعلي مده اد ايه علشان اعرف احسب الفايده بالظبط

وكتر خيرك
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يا جماعه انا عايز عربيه سوزوكي فان
اما جديده او مستعمله بس موديل ميكنش اقل من ال 2000 ومعايا 15000 خمسه عشر الاف جنيه ومعنديش ضامن الا بطاقه الرقم القومي وممكن لو احتجت سجل تجاري واقدر ادفع من الف لالف ونص من 1000 الي 1500 جنيه شهريا والاقامه بالنسبالي القاهره او خارج الاتنين متاحين وانا شغلي خاص بيه مش قطاع عام ولا حكومي وبجدد موضوع الموظف الحكومي دا صعب بالنسبالي ممكن حد يساعدني
قديم 27-01-2013, 09:21 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amr Ibrahim مشاهدة المشاركة

انا معايا عربيه 128 موديل 1987 رخصه سنتان باسمى عايز ابيعها واجيب عربيه موديل عالى وممكن ادفع لحد 30000 الف جنيه مقدم وقسط يكون فى حدود 700 مع العلم فيه مفردات مرتب ولديا حساب فى بنك CIB
ارجو الافاده
الجديد هيكون قريب لشروطك
للاستفسار السريع
01225485222
قديم 27-01-2013, 09:23 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samar86 مشاهدة المشاركة

سلامو عليكم انا دلوقتى معايا 25 الف وفي مفردات مرتب ووصل كهربا وعاوزة اجيب مستعمل قسط بس حاجة تبقي كويسة وياريت اعرف مكان المعرض بالتفصيل لان بتصل بالرقم اللى بيرد بيقلي الرقم غلط سورى على الاطالة
حضرتك واضح انك بتتصل برقم تانى خالص
رقمى ثابت دون تغير
والمكتب فى طومان باى الزيتون
للاستفسار السريع
01225485222
قديم 27-01-2013, 09:24 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
اولا احب اشكر مجهودك معانا وبجد الله يكون فى عونك
انا عايز ادفع 100 الف وقسط باقى ثمن قشقاى كسر زيرو الاتوماتيك والباقى على 48 شهر ولى تعامل مع اكثر من بنك وعندى مفردات مرتب بفضل ربنا بمبلغ مش بطال واسكن فى القاهرة الجديدة
وسوال اخر لحضرتك هل فى امكانية لتوفير السيارة القشقاى ولا لازم انا اللى اجيبها
وسوال ثانى بالنسبة الى المستعمل موديل من 98 الى 2000 على سبيل المثال مرسيدس e200 فى امكانية
واسف على الاطالة وتحياتى لشخصك الكريم وللجميع
ممكن توفيرها
المستعمل برضة مفيش مشكلة
للاستفسار السريع
01225485222

الكلمات الدليلية
سيارات مستعملة للبيع فى مصر