العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > اوبل Opel

اوبل Opel المانية الاصل امريكية الجنسية حيث تنتمى حاليا الى جنرال موتورز وتسمى فى بعض الدول باسم فوكسهول من اشهر موديلاتها اوبل استرا اوبل فيكترا و كورسا

قديم 13-01-2012, 10:50 AM
الصورة الرمزية hhhesham
hhhesham hhhesham غير متواجد حالياً
من انا؟: هشام
التخصص العملى: ضابط شرطه
هواياتي: اقفل العدادات

hhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud of
افتراضي رد: ونبى رضو عليا بسرعه وضرورى جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو جيت مشاهدة المشاركة

بلاش تشتريه المبلغ ده فى عربيه قطع غياره غاليه وتكيفه سئ المبلغ ده تجيب بيه عربيه زيره وقسط الباقى او اصبر غير انك لو حاولت تبعه كمان سنه هتخسرى قوووى وربنا يوافقك لازم تتأكد انى العربيه فبريكه بره وجوه والتكييف ما فهوش مشكله وموضع عدد الكيلومترات فى الاتوماتيك مش مهم قوووى على فكره ديه وجهة نظرى وللمره التانيه ربنا يوافقك للخير والصواب
هى العربه حالتها تحفه بس المشكله فى ال 137000 كلم ده الى قلقنى بس نرجع و نقول المانى وبالنسبه للتكييف انا امبارح كنت مشغله على الخن و مشغل سخنات الكراسى و كان كلو زى الفل

Hesham Samir
قديم 13-01-2012, 10:52 AM
الصورة الرمزية hhhesham

hhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسرأبوعاصي مشاهدة المشاركة

بلاش أوبل ,,,, هتتعبك
استاذ ياسر انا تعبك معايا ولله مره لانسر و مره اوبل شكرا اوى على الاهتمام.
بس ممكطن اعرف حاتتعبنى ازاى

Hesham Samir
قديم 13-01-2012, 12:32 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

الاوبل قطع غيارها غالية جدا جدا جدا
قديم 13-01-2012, 01:25 PM
الصورة الرمزية hhhesham

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

الاوبل قطع غيارها غالية جدا جدا جدا
ممكن امثله يعنى انا اعرف ان طقو الدبرياج ب 4000 جنيه ......

Hesham Samir
قديم 13-01-2012, 04:53 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

خليك في الشارك احسن الاوبل هتبيعك اللي ورا واللي قدامك وهتحس بفرق رهيب بين قطع غيارها وبين الاكسيل اللي كانت معاك نصيحه بلاش ولووعاوز امثلهخد عندك
مرايه شمال ب 2700 جنيه
اكصدام امامي 4100 جنيه
طرمبه بنزين 3200
فانوس امامي يمين وفوجين ب 2800 دول اللي اشتريتهم وعارف اسعارهم
مع العلم ان دي قدرات ماديه يعني لو يناسبك الاسعار دي يبقي العربيه حلال عليك الاوبل عربيه محترمه وركوبه