العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 17-03-2010, 04:22 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عض قلبى ولا تعض شيش طاووكى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

شوفت بقا فايدة الكوسه هههههههههههههههه وبعدين انا بردك حصل معايا موقف زي الفل عندي واحد صحبي باخيل جدا ولاقيته بالصدفة بيتصل بيا في رمضان وعازمني علي الفطار عنده ومش قادر اقولك اسرار قد ايه علشان اجي بيني وبينك انا قولت شكلها هتختم في مائدة الرحمن بس طلع واد مجدع ومخلنيش انزل اكل في مائدة الرحمن بس طلعلنا الاكل بتاع مائدة الرحمن عنده في البيت وكان الاكل كله عبارة عن كوسة ورز من بتاع التموين ومش متنقي كمان واحلي حاجه الكوسة كانت غرقانه في مية الصلصة لان مكنش في صلصة اساسا ومكنش فيها ريحة الملح بيني وبينك انا سيبت الاكل وقمت افترست واحد بتاع كباب وكفتة علي نصية شارعهم وحلفت ما اروح عنده تاني وبردك قبل كدا كنت قاعد عنده وحلف اني لازم اتغدي معاه وقلتله ملهوش للازمة قالي لا والله لازم تتغدي معايا لاقيته جايبلي صباع واحد ممبار وقالي ده ليا وليك يعني بتاعنا احنا الاتنين بس بامانه كان اكتر حاجه موجوده هيه الجرجير وعليها نص لمونه من فوق انا بقيت عمال اكل جرجير زي !!!!!!!!! ولا بلاش اللي يرحمك يا نوفل هوه اسمه كدا نوفل
يعنى حلفت م تاكل عنده تانى ولما عزمت روحت ده انت تحير والله والا هو بخيل وانت بتوفر وتروح له وزعلان كمان ان جابلك صباع ممبار واحد اومال لو جابلك طعمياية واحدة كنت عملتله اعلان فى الجرايد؟؟؟ وبعدين قطعت فروة الراجل لما اتنحلت خاااالص وفى الاخر تقول الله يرحمه طب وعلى ايه الدعوة وفرها ياراجل وزعلان من الراجل وانت هريتنا كوسة ؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 17-03-2010, 05:52 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: عض قلبى ولا تعض شيش طاووكى

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه الكوسة ديه البلد كلها مهرية منها مش انا بس وبعدين اكلة الممبار ديه هههههههه كانت قبل رمضان ومحرمتش وروحتله تاني في رمضان وبعدين هنعمل ايه لنا الله