العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 27-07-2012, 12:04 AM
eaglenest eaglenest غير متواجد حالياً

eaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to behold
مميز اكتر موقف هيست فيه وانت سايق ايه ..؟؟

من طول السواقة وممكن الواحد يهيس خصوصا في الجو ده دلوقتي كل واحد يدخل يقول اكتر مواقف هيس فيها كانت ايه

وهبدا بنفسي اهه انا مش بقالي كتير بسوق بس اكتر مواقف مش هنساها ..

1- كمين شرطة وعربيات ماشية ورا بعض وقابضين على ناس وماشيين كده على مهلهم قولت يادي النيلة مش هنخلص وجيت اعديهم لقيت الطريق مكسر على يمينهم وحالته قرف رحت كاسر على عربية الظابط وماشي وسطهم هههههههههه واسمعوا بقا السرينة وكانوا بيقولوا كلام بس مش عارف ايه هوه كنت قافل الشباك

2- عربية اسعاف وماشية تصوصو والراجل في الميكروفون وسع وسع وسع فانا جريت بسرعة قدامه علشان الشارع ضيق يادوب عربية بالعافية وناحية الناس راكنة فلقيت مكان راكنة فاضي فجريت ودخلت علشان اوسع للاسعاف وهوبا افاجئ بحفرة عميقة طويلة عريضة قدامي ومكنش فيه حل غير اني ارجع في الطريق تاني قدام الاسعاف فكسرت عليه هههههههه حظي كده بقا وجريت بسرعة بسرعة لاخر الشارع وكسرت وركنت على الشارع المقاطع له ومش عاوز اقول على اللي سمعته في الميكروفون في الشارع هيصة بس انا مكنش ليا ذنب

3- عاوز الحق التراويح وعاوز اركن ومن استعجالي قعدت اكتر من 5 دقايق مش عارف اركن العربية وكنت مكسوف اوي ولا اللي اول مرة يركن وفي الاخر خالص هديت نفسي ورحت راكن بالراحة

4- احم احم بدأت اركن وتمام وكل ما ارجع بالعربية تخبط في حاجة اقول الرصيف اطلع اظبط نفسي وارجع اخبط واقول الرصيف اول ما زهقت رحت راكن وبصيت لقيتها طوبة ههههههههههههههههههههه بس الوهم بقا يعمل اكتر من كده

منتظر مشاركتكم ان شاء الله
قديم 25-11-2012, 01:58 PM
SemSemsXs SemSemsXs غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الكمبيوتر
هواياتي: كرة القدم , السباحة , القيادة

SemSemsXs has a spectacular aura aboutSemSemsXs has a spectacular aura about
افتراضي رد: اكتر موقف هيست فيه وانت سايق ايه ..؟؟

متابع .. وتسلم على الموضوع