العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 27-09-2011, 07:51 PM
semsem sabbah semsem sabbah غير متواجد حالياً

semsem sabbah has a spectacular aura aboutsemsem sabbah has a spectacular aura about
خبر جديد بريليانس هي الراعي الرسمي لمعرض اوتوماك 2012

ابدعت الشركه الصينيه ابداع كبير وعظيم وتعتبر هي الشركه الاولي علي مستوي العالم لتصنيع السيارات الصينيه وشركه بريليانس هي الراعي الرسمي الرئيسي لمعرض اوتوماك 2012 تفاصيل بريليانس في المعرض
اولا : تم الغاء السيارة بريليانس جالينا من التصنيع وهتنزل انشاء الله في اول السنه بالشكل الجديد واللي عنده عربيه جالينا ميفرطش فيها لان سبب عدم نزولها انها بتخسر الشركه لانها مصنوعه من اجود الخامات المستخدمه وانا الخامات المستخدمه فيها هي الخامات المستخدمه في bmw وخاماتها خامات عاليه الجوده مثلا الموتور ياباني اصلي مصنوع في اليابان لكن العربيات البريليانس الجديده ماتور صيني بتكنولوجيا يابانيه دي الجالينا

ثانيا: frv تم تغيير الشكل نهائي وبقت روععععععععععه وفي منها اوتوماتيك وفي مانيوال وبقت سبور وشكلها جنان والصالون جميل اووووي

ثالثا: السيارة fsv تم تغيير الواجهه الاماميه لها وبقت بردو تحفه والصالون جمييل اووووووي

رابعا: الاسبلندور تم ايقاف انتاجها وتم تغيير اسمها الي h530 وتعتبر الوجه الاخر لل bmw لانها لا تفرق عنها اي شيئ والماتور بتاعها 1600 سي سي تيربو ويولد 129 حصان وتم تغيير الشكل نهائي كلي وجزئي ولم يتم تحديد السعر حتي الان لكن مدير الشركه قالي هيكون سعرها بين 110000 الي 120000 جنيه ودي اما الكروس لم يكن فيها تغيير ملحوظ غيرو حاجات بسيطه اوي
قديم 29-09-2011, 11:41 AM
Ahmed Mobasher Ahmed Mobasher غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس إتصالات

Ahmed Mobasher is on a distinguished road
افتراضي رد: بريليانس هي الراعي الرسمي لمعرض اوتوماك 2012

ممكن يا سمسم لو فيه صور للبريليانس ال frv الجديدة تبقى عملت خير لانى عمال ادور على صور ليها مش لاقى
قديم 29-09-2011, 01:38 PM
amr rady amr rady غير متواجد حالياً

amr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura about

تقرير جميل جدا بس ياريت لو في صور انا شفت السيارة h530 وهي فعلا روعه وما صدقت انها بريليانس كنت فكرها bmw ياريت صور للباقي وتبقي خدمتنا
قديم 29-09-2011, 07:41 PM
amr rady amr rady غير متواجد حالياً

amr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura about

ممكن يا معلم نعرف انت جيبت الكلام ده منين او شفت صور السيارات دي فين
علشان نروح نشوفها احنا كمان بليييييييييز الرددددددد
قديم 01-10-2011, 07:06 PM
semsem sabbah semsem sabbah غير متواجد حالياً

semsem sabbah has a spectacular aura aboutsemsem sabbah has a spectacular aura about

انا مش عارف انزل الصور حد يقولي الصور بتنزل ازاي وانا انزلها
ثانيا الصور دي انا اللي مصورها بنفسي في معرض اوتو ماك 2012 الكلام انا جايبه من رئيس المجموعه البافاريه بنفسه ومن بؤه