العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 10-04-2011, 01:46 AM
kaak13 kaak13 غير متواجد حالياً

kaak13 is on a distinguished road
افتراضي رد: لو كنت صاحب FSV من فضلك ادخل ضروري

ربنا يخليك يا باشا,بس احلي حاجه فيها هي استهلاك البنزين ماشاء الله تحفه ,وبالنسبه للسحب فهي معقول ولو ان لو كانت 1600 كانت هتبقي احسن لان الصاج بتاعها تقيل بس يعتبرالسحب كويس,الاصوات اللي في الصالون كانت في الاول وبعدين راحت لوحدها ومفيش صوت دلوقتي,صوت الموتور كويس بس اعلي من اللانوس شويه لان كان معايا لانوس قبلها بس صوتها مش مزعج يعني ولازم واحد يركز علشان يسمعو,لكن باختصار هي عربيه مشوفتش فيه اي عيب واضح لحد دلوقتي ولو حبيت تسأل في اي حاجه انا تحت امرك
قديم 10-04-2011, 08:45 PM
الصورة الرمزية amaboubakr
amaboubakr amaboubakr غير متواجد حالياً

amaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kaak13 مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك يا باشا,بس احلي حاجه فيها هي استهلاك البنزين ماشاء الله تحفه ,وبالنسبه للسحب فهي معقول ولو ان لو كانت 1600 كانت هتبقي احسن لان الصاج بتاعها تقيل بس يعتبرالسحب كويس,الاصوات اللي في الصالون كانت في الاول وبعدين راحت لوحدها ومفيش صوت دلوقتي,صوت الموتور كويس بس اعلي من اللانوس شويه لان كان معايا لانوس قبلها بس صوتها مش مزعج يعني ولازم واحد يركز علشان يسمعو,لكن باختصار هي عربيه مشوفتش فيه اي عيب واضح لحد دلوقتي ولو حبيت تسأل في اي حاجه انا تحت امرك
بما ان حضرتك كان عندك لانوس انا برضك كان عندي لانوس ، في رأيك اي الخامات افضل في العربيتين سواء داخليا او خارجيا، وايضا شنطة اللانوس ولا fsv مرة تانية شكرا ليك وربنا يباركلك فيها

سبحان الله وبحمده ...سبحان الله العظيم
شارك معانا في حملة مقاطعة وكلاء السيارات حتى هبوط الاسعار
http://www.facebook.com/#%21/home.ph...684068070&ap=1
قديم 10-04-2011, 09:22 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

الانوس خاماتها ضايعة
ممكن تقارنها بال 128
قديم 13-04-2011, 05:37 PM
الصورة الرمزية amaboubakr
amaboubakr amaboubakr غير متواجد حالياً

amaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

الانوس خاماتها ضايعة
ممكن تقارنها بال 128
هههههههههههههه
للدرجة دي اللانوس في الضياع
بس عارف والله انا كانت معايا لانوس 2000 وكنت بسافر بيها 1200 كيلو شهريا رايح جاي وعمرها ماشتكت لغاية مابعتها وجيبت اللانسر2008 اوتو، ومش هاتصدقني لو قولتلك اني ماستريحتش في اللانسر خااااااااااالص

سبحان الله وبحمده ...سبحان الله العظيم
شارك معانا في حملة مقاطعة وكلاء السيارات حتى هبوط الاسعار
http://www.facebook.com/#%21/home.ph...684068070&ap=1
قديم 13-04-2011, 10:22 PM
powerofdream powerofdream غير متواجد حالياً

powerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant future

سعر كام دلوقتي؟

جهاز كسر زيرو بالعلبة والضمان وكامل المشتملات وامكانيات عالية

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...599#post583599