العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 08-11-2010, 12:43 PM
meramero meramero غير متواجد حالياً

meramero is on a distinguished road
افتراضي رد: الحمد لله استلمت الجميله fsv بس عندي مشكلة خطيرة ياريت تساعدوني فيها

اريد ان اسال هل العربية frv حلوة فعلا ولا اى كلام زى ما هم بيقولوا ان ادور على عربية ماركة
طيب والffv الى نزلت بعدا حد يقولى حلوة عموما بيقولا انها احلى شوية من الfrvحد يفيدنى عشان انا عايز اشترى عربية جديدة ومحتار
قديم 09-11-2010, 01:32 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحمد لله استلمت الجميله fsv بس عندي مشكلة خطيرة ياريت تساعدوني فيها

مبرووك على العربية والتكيف دة ممكن تحلة فى اى مركز خدمة معتمد عندك فى اسوان

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 10-11-2010, 02:37 PM
banpan_007 banpan_007 غير متواجد حالياً

banpan_007 is on a distinguished road

الحمد لله لقيت مركز خدمة قريب مني في قنا وهو توكيل معتمد للبافارية وطمني أنه بسيطة وحاعملها عنده على صيانة 2000 كيلو وشكر لاهتمامكم
قديم 23-11-2010, 07:37 PM
Khayat Khayat غير متواجد حالياً

Khayat is on a distinguished road

السلام عليكم
ياريت ملاك العربية دية يتكلموا شويه عنها وماتخفوش مش هانحسدكوا..)))..
قديم 28-11-2010, 03:46 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة banpan_007 مشاهدة المشاركة

الحمد لله لقيت مركز خدمة قريب مني في قنا وهو توكيل معتمد للبافارية وطمني أنه بسيطة وحاعملها عنده على صيانة 2000 كيلو وشكر لاهتمامكم

قصدك صيانه 1000 ك او ال20000 ك لأن مفيش صيانه 2000

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ