العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 06-01-2012, 11:57 PM
egypac egypac غير متواجد حالياً

egypac will become famous soon enough
افتراضي رد: الرفرف اتشرخ , اصلحو فين ؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة برق بنزين مشاهدة المشاركة

فيه مواد للزق الفايبر وفيه معجون للفايبر ممكن تسأل مندوبين شركة ليكوى مولى عندهم حاجة كده وابرو وباقى الشركات الكبيرة كلها عندها منتجات للزق الفايبر
ألف شكر بجد , بس لو تقولي بيتجاب منين , او الاقيه فين باي سعر ؟؟؟
قديم 07-01-2012, 02:22 AM
الصورة الرمزية fire storm
fire storm fire storm غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب

fire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the rough

الشرخ بيتلحم علدى يا باشا مفيش اى مشكله و بيتدارى فى البويه ولو صنيعى كويس مش هتاخد منه 5 دقايق اما بالنسبه للزق اللى فوق ده فده زى مقال الاستاذ (برق بنزين) ده للفيبر مش للصاج يعنى ينفع لاكسدام مرايه كده يعنى مش للرفرف
قديم 10-01-2012, 11:41 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fire storm مشاهدة المشاركة

الشرخ بيتلحم علدى يا باشا مفيش اى مشكله و بيتدارى فى البويه ولو صنيعى كويس مش هتاخد منه 5 دقايق اما بالنسبه للزق اللى فوق ده فده زى مقال الاستاذ (برق بنزين) ده للفيبر مش للصاج يعنى ينفع لاكسدام مرايه كده يعنى مش للرفرف
ما انا عمال اقول برده كده وافتكرت انا اللي فاهم السؤال غلط رفرف ايه اللي هيتلزق بلزق مكنش حد غلب ههههههههههههههههههه
بس انا رايي برده ف عربيه بحجم واسم الاوكتافيا حرام عليك تلحم شرخ طوله 10 سم ممكن يعيب العربيه وينزل من سعرها انا دايما امشي بمبدأ دلع العربيه تدلعني
قديم 12-01-2012, 06:08 PM
الصورة الرمزية fire storm
fire storm fire storm غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب

fire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

ما انا عمال اقول برده كده وافتكرت انا اللي فاهم السؤال غلط رفرف ايه اللي هيتلزق بلزق مكنش حد غلب ههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه مانا استغربت
بس انا رايي برده ف عربيه بحجم واسم الاوكتافيا حرام عليك تلحم شرخ طوله 10 سم ممكن يعيب العربيه وينزل من سعرها انا دايما امشي بمبدأ دلع العربيه تدلعني
عادى هو مش هيتعرف اوى كده لو اللى عمله صنايعى بيفهم انا السمكرى قطع قدامى رفرف عشان كان فيه تعويجه كده فقطعه و لحمه تانى قدامى وصنفره كان شاكله عادى خالص ولا كانه اتقطع و بعد العربيه ما اترشت ماتعرفش تفرق بينه و بين الرفرف التانى

التعديل الأخير تم بواسطة fire storm ; 12-01-2012 الساعة 06:16 PM