العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 05-12-2010, 06:10 PM
bikes bikes غير متواجد حالياً

bikes will become famous soon enough
افتراضي رد: اعلانات وعروض البيع والشراء

الاستاذ Jack Box كنت عايز اجيب هوندا hornet 250 هي علي فكرة نفس موتور الcbr 250 فياريت حضرتك لو ممكن تدلني ممكن الاقيها فين و اسعارها ايه و شكرا.
قديم 05-12-2010, 06:57 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gtx295 مشاهدة المشاركة

بعد اذن الأستاذ Jack box عندي لحضرتك طلب: أنا مبتدئ وطولي 185 سم وكنت بفكر أجيب الcbr 250 rr فهل هتكون مناسبة؟ ولا هتكون صغيرة^^..وأشتريها من هنا ولا لازم أروح بورسعيد؟...وممكن حضرتك تبعتلي تليفون حضرتك على الخاص؟.. وشاكر لحضرتك جدا.
طولك مناسب اوي للكاستم او ال cb لكن 250 هتبقي صغيره عليك خصوصا ان الفاير اقل من العاده حاجه بسيطه
هنا نفس اسعار بورسعيد بل بالعكس هنا اوفر عشان انتا لو جيبتها من بورسعيد افراج هتضطر تحملها علي عربيه لانك مينفعش تمشي منغير نمر حتي لو معاك ورق الافراج
تليفوني عندك علي الخاص
تحت امرك

قديم 05-12-2010, 07:05 PM
الصورة الرمزية Jack Box

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bikes مشاهدة المشاركة

الاستاذ Jack Box كنت عايز اجيب هوندا hornet 250 هي علي فكرة نفس موتور الcbr 250 فياريت حضرتك لو ممكن تدلني ممكن الاقيها فين و اسعارها ايه و شكرا.
هي مش موجوده في السوق اليومين دول علي فكره والاستريت فايتر عموما تقيل اليومين دول والcb مغطي عليه شوية
انا افضل ليك انك تعيش تجربه جديده مع حاجه بنفس سعر الهورنت
حاجه اسمها سوزوكي انزوما 750 سي سي اقوي جدا وتبريد زيت مش مياه وماتور جبار ومناوراتها عاليه وكاوتش 180 غير انك ممكن تعدل فيها شوية حاجات وبتبقي روشه اوي
سعرها هيبقي في حدود 16 الف يعني في سعر ال cb
فكر وانا معاك

قديم 05-12-2010, 09:31 PM
bikes bikes غير متواجد حالياً

bikes will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jack Box مشاهدة المشاركة

هي مش موجوده في السوق اليومين دول علي فكره والاستريت فايتر عموما تقيل اليومين دول والcb مغطي عليه شوية
انا افضل ليك انك تعيش تجربه جديده مع حاجه بنفس سعر الهورنت
حاجه اسمها سوزوكي انزوما 750 سي سي اقوي جدا وتبريد زيت مش مياه وماتور جبار ومناوراتها عاليه وكاوتش 180 غير انك ممكن تعدل فيها شوية حاجات وبتبقي روشه اوي
سعرها هيبقي في حدود 16 الف يعني في سعر ال cb
فكر وانا معاك
شكرا علي الفكرة و اكيد طبعا ال750 هاتبقي قوية جدا لان انا مجرب الهوندا الcbx 750 قبل كده بس المشكله ان الانزوما وزنه تقيل شويه يعني 201 كيلو من غير وقود و 18 لتر بنزين يعني حوالي 220 كيلو و الهورنت 149 من غير وقود يعني فرق اكتر من 50 كيلو و علي فكرة الانزوما كاوتشه 170 مش 180 و الهورنت ال250 الوحيد في فئة الstreet 250 اللي كاوتشه 55\180 و دي مواصفات الانزوماhttp://www.suzukicycles.org/GSX-seri..._Inazuma.shtml و دي مواصفات الهورنت http://www.hondahornet.co.uk/250spec.html
قديم 06-12-2010, 01:53 AM
الصورة الرمزية Jack Box

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bikes مشاهدة المشاركة

شكرا علي الفكرة و اكيد طبعا ال750 هاتبقي قوية جدا لان انا مجرب الهوندا الcbx 750 قبل كده بس المشكله ان الانزوما وزنه تقيل شويه يعني 201 كيلو من غير وقود و 18 لتر بنزين يعني حوالي 220 كيلو و الهورنت 149 من غير وقود يعني فرق اكتر من 50 كيلو و علي فكرة الانزوما كاوتشه 170 مش 180 و الهورنت ال250 الوحيد في فئة الstreet 250 اللي كاوتشه 55\180 و دي مواصفات الانزوماhttp://www.suzukicycles.org/GSX-seri..._Inazuma.shtml و دي مواصفات الهورنت http://www.hondahornet.co.uk/250spec.html
انا معاك اوكي وموضوع المواصفات الحمد لله انا عارفه كويس
والكاوتش 180 تعديل نقشه وال170 بيديك اصلا 180 لما تديله مقاس 25 انا ركبت البايك ده وحافظه كويس