العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 08-04-2011, 11:35 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوه مفتوحه للجميع يوم 15 / 4 / 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

انا بسجل الاعتراض على مكان المقابلة قربوة شويتين
وانا معاك

احنا ممكن نعمل حاجه يا استاذ سيف
وهى اننا نطلب من الاداره انها تحطلنا استفتاء على مكان المقابله وليكن مثلا المكان اللى حضرتك اختارته وكافى لوردز ان مساكن شيراتون ودا المكان اللى دايما اعضاء القاهره بيتقابلوا فيه وبناء على رغبة الاغلبية يتم تحديد المكان
طبعا الميعاد ثابت زى ما حضرتك اختارت بس موضوع المكان دا صعب شويه واعتقد انه كمان مش هيناسب اعضاء تانيه كتير انا عارف مكان سكنهم
قديم 08-04-2011, 11:42 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اوباااااااااااااااااااااا ااااا

سيف باشا بذات نفسه هينظملنا مقابلة مش مصدق نفسي يا ناس

بص يا كبير من الاخر المهندسين مش هتنفع ابدا

اولا زحمة جدا

ثانيا ابقوا قابلوني لوحد عرف يركن عربيته

ثالثا احنا مش مهندسين علشان نتقابل في المهندسين

رابعا وديه الاهم احنا هنجيلك علي مبني الاذاعه والتلفزيون نعملك اعتصام هناك

خليها في مكان بعيد عن الزحمة يا كبير
اتفق معاك تماما
قديم 08-04-2011, 12:15 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

اى مكان يا رجاله مش هنختلف المهم نبقى مع بعض وبعدين يااستاذ سيف احنا عارفين ان خضرتك قد المسؤليه واكتر من كده واوعى تزعل واللى حضرتك شايفه خير ان شاء الله يتم والمقابله تبقى من انجح مقابلات مصر موتورز مادام استاذ سيف موجود والف مليووووووووووون سلامه على امير ويارب دايما يكون بخير وسلامه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 08-04-2011, 12:21 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

يا باسم يا حبيبى انت ماتقدرش تزعل منى . ماحدش يزعل من أخوه الكبير حتى لو أخطأ . وانت والله حقك على راسى من فوق .
ربنا وحده اللى يعلم مدى حبك فى قلبى . بس انا فعلا مشغول جدا اليومين دول . والنهارده بس هو اليوم الوحيد اللى قدرت اتفرغ فيه للجهاز شويه .
معلش سامحنى يا حبى .
يااستاذ سيف ربنا يخى حضرتك وانت عارف انى بهزر كبعا وانا والله عارف مسؤليات حضرتك الله يكون فى العون ويساعدك وعمرى ماتيجى ليا الجرأه انى ازعل من حضرتك لأنك قولت عمر مافى اخ يزعل من اخوه واحنا اللى بنا رابط جامد جدا يااستاذنا من المحبه ربنا يديمها يارب والف سلامه على امير مره تانيه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 08-04-2011, 12:43 PM
aboelesaad
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

فى مفاجآت كتير حاتكون متاحه للناس الجميله اللى حاتشرفنا .

والصور حاتخللى اللى مايحضرش يندم على قراره .
أكيد انتم عارفين انا باتكلم على مين

هييييييييييييييييييه هشوف فقره الساحر