العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 17-04-2011, 01:11 AM
الصورة الرمزية pointer
pointer pointer غير متواجد حالياً

مشرف فولكس و رينو
هواياتي: كتير اوي

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بعداذن الجميع اول تقرير مصور عن مقابله 15-4-2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pointer مشاهدة المشاركة

و الله لسه محدش قال البرنامج
و اقترحت مكن نروح وادي الحيتان لان نفسي اروحها
ولو رحت المقابله لازم هاروح باذن الله
ونفسي تبقوا معايا
لو وافقتوا اعملوا انتم التفاصيل و المقابله المنبثقه منها سيبوا تنسيقها علي
والرحله مشروحه كاملتا في موضوع التجمع السفاري الاول لمصر موتورز
يارب نتقابل علي خير

ها يا رجاله الكومي موافق شجعونا بقي
عوزين نشوفكم

اكتب ان شاء ولا تكتب انشاء , بارك فيكم

teto2005 سابقاً
اعتزار عن التاخير في الرد و المتابعه
ادعوا لوالدتي بالرحمه و لوالدي بالشفاء
قديم 17-04-2011, 01:18 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

بجد شكله كان يوم جميل جدا لكن اعمل ايه مليش نصيب فى المره دى لكن خلاص انا اخت موقف من بعد المقابله دى و زن كورسير عليه خلى قلبى جمد و اخد الموقف خلاص
و شكرا لكل الناس الى حضرت المقابله و بجد والله كان نفسى اكون معاكم لكن ان شاء الله أعوض فى المقابله القادمه
و كان نفسى اتعرف على استاذ احمد فاروق و ابو شرق لكن معلش المره القادمه ان شاء الله
و شكرا للجميع

كريم على
قديم 17-04-2011, 01:38 AM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

ياجماعة والله انا مش عارف اقول ايه بعد اللى شوفته وقريته هنا والمصيبة الكبيرة إنى مجرب المقابلات وعارف جوها بيكون إزاى ودى الكارثة الكبيرة لأن اللى مجربش بيبقى عادى إنما اللى داق حاجة معينة وبعدين إتحرم منها بيقى مش قادر يبعد عنها وهو ده اللى حصللى المرة دى,

بس إن شاء الله تكون الظروف مواتية وأتمكن من حضور مقابلة الفيوم بس عايز اعرف الميعاد ده ضرورى جدا, ومين صاحب الفكرة والبرنامج هيكون عبارة عن إيه ولا الكلام ده سابق لأوانه؟

وفى النهاية ارجع وانضم لشلة اللى محضروش, أهو نصبر بعض شوية!!!
ولله ياكومى فاتك مقابله ولا فى الاحلام بس انا عارف الظروف اللى كانت عندك

وان شاء لله خير وان شاء لله انتا والاستاذ محمد بامر لله تيجه مقابله الفيوم

لان اللى مش هيجى هيكون فيه حق عرب

ولله انتا والاستاذ محمد ليكم وحشه جمده جدا

وان شاء لله نتقابل على خير

قديم 17-04-2011, 01:44 AM
الصورة الرمزية emad7759

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

بجد شكله كان يوم جميل جدا لكن اعمل ايه مليش نصيب فى المره دى لكن خلاص انا اخت موقف من بعد المقابله دى و زن كورسير عليه خلى قلبى جمد و اخد الموقف خلاص
و شكرا لكل الناس الى حضرت المقابله و بجد والله كان نفسى اكون معاكم لكن ان شاء الله أعوض فى المقابله القادمه
و كان نفسى اتعرف على استاذ احمد فاروق و ابو شرق لكن معلش المره القادمه ان شاء الله
و شكرا للجميع
ولله العظيم ياكريم فاتك مش نصف عمرك

لاء فاتك عمرك كله انك لم تحضر المقابله دى

اولا انا تعرفت بجد بناس يعنى لو فضلت اوصف فيهم كلهم ولله ماهوفى احد حقه
بجد كانت صحبه فوق الخيال

واللى فاتته المقابله فاته عمره كله

وبجد انا منجمال المقابله انا عن نفسى يوم الجمعه

ده من اجمل ايام حياتى لانى اتشرفت بمعرفه ناس بجد فوق الخيال والمقابله كانت حاجه تنيه خالص

وربنا يدوم المعروف بنا وان شاء لله نتقابل فى

المقابله القادمه فى الفيوم اللى هيتم التريب ليها

وسيعلن عن ميعادها فى القريب بان لله

وخلى بالك لو مجتشى هيكون فى حق عرب

جامد وانتا حر

قديم 17-04-2011, 01:47 AM
الصورة الرمزية emad7759

ولله يابوالاسعاد ياحبيب قلبى بصراحه

انتا المفروض تكون مسؤال الدعايه والاعلان فى بيتنا الثانى وهو المنتدا

بجد تقرير اكثر من رائع وان شاء لله نتقابل فى الفيوم

وبرده تعمل القرير الجميل ده

الكلمات الدليلية
مصر موتورز, مقابلات