العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 03-08-2012, 11:51 AM
maio_do maio_do غير متواجد حالياً

maio_do will become famous soon enoughmaio_do will become famous soon enough
افتراضي عايز اشترى سيات ابيزا موديل التسعينات وعايز اخد رايكوا لانى معايا لانوس 2004

كل سنه وانتوا طيبين بمناسبة شهر رمضان الكريم

انا شاب معايا لانوس 2004 هى كويسة بس انتوا عارفين الواحد عايز حاجة صغيرة فيها سواند سيستم تمشى تفحت كده يعنى شفت واحد صاحبى معاه ابيزا 94 سعرها معقول وحالتها حلوة وكمان قطع غيارها رخيصة

قفلت اسالكوا هيبقى صح لو بعت لانوس 2004 علشان اركب 94 ابيزا واللى معاه العربيه يقولى عيوبها اية
قديم 04-08-2012, 04:08 PM
mahmoud ghanem mahmoud ghanem غير متواجد حالياً

mahmoud ghanem is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز اشترى سيات ابيزا موديل التسعينات وعايز اخد رايكوا لانى معايا لانوس 2004

انا معايا ابيزا 98 والحمد الله مقبلتش عيوب بمعنى عيوب تعيب العربية ..
العربية مشاء الله ثبات عالى جدا على السرعات العالية بصراحة 160 ومتحسش باى حاجة غير الهونداى لما تريلا تعدى من جمبك تحس ان العربية هطير
قطع الغيار متوفرة جديد واستيراد والاسعار معقولة مش غالية ومش رخيصة بالمقارنة بالكورى بس قطع غيار الابيزا معمرة يعنى تركب وتنسى ...
استهلاك البنزين ممتاز انا معايا 1000 سى سى 220 ك للصفيحة داخل القاهرة و 300 ك على الطرق المفتوحة
ولو فى اى سؤال انا تحت امرك
قديم 04-08-2012, 06:15 PM
كمال.... كمال.... غير متواجد حالياً
هواياتي: السفارى-الصيد

كمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to behold
افتراضي رد: عايز اشترى سيات ابيزا موديل التسعينات وعايز اخد رايكوا لانى معايا لانوس 2004

انا معايا ابيز 99 1400سى سى هاف انجيكشن عربية جميلةوقوية وموفرة فى الوقود دة غير الثبات والسرعة
قديم 04-08-2012, 06:26 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud ghanem مشاهدة المشاركة

انا معايا ابيزا 98 والحمد الله مقبلتش عيوب بمعنى عيوب تعيب العربية ..
العربية مشاء الله ثبات عالى جدا على السرعات العالية بصراحة 160 ومتحسش باى حاجة غير الهونداى لما تريلا تعدى من جمبك تحس ان العربية هطير
قطع الغيار متوفرة جديد واستيراد والاسعار معقولة مش غالية ومش رخيصة بالمقارنة بالكورى بس قطع غيار الابيزا معمرة يعنى تركب وتنسى ...
استهلاك البنزين ممتاز انا معايا 1000 سى سى 220 ك للصفيحة داخل القاهرة و 300 ك على الطرق المفتوحة
ولو فى اى سؤال انا تحت امرك
ربنا يحفظلك عليها ويكفيك شرها يعنى انت من رايك اغير الانوس واجيب ابيزا حتى لو فرق فى الموديل وعربيتك متوسط سعرها كام
قديم 04-08-2012, 06:29 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كمال.... مشاهدة المشاركة

انا معايا ابيز 99 1400سى سى هاف انجيكشن عربية جميلةوقوية وموفرة فى الوقود دة غير الثبات والسرعة
تمام يا معلم ربنا يحفظلك عليها ويكفيك شرها يعنى اية يا معلم هاف انجيكشن ومتوسط سعر عربيتك كام