العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 19-05-2012, 11:26 AM
Elawany13 Elawany13 غير متواجد حالياً

Elawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to all
افتراضي رد: الحل النهائى لصرخه الكاوتش فى الملفات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

والله ياستاذ حاتم
الراجل مش مبطل شغل خالص
وعنده جهاز ترصيص كاوتش من غير ما تفك العجله يعنى يرصص الكاوتش على وضعه فى العربيه
حاجات ماشوفنهاش قبل كدا خالص
ده اسمه ترصيص موتوسيكل
موجود من زمان ياباشا بس انت مش واخد بالك
لمحته فى شارع الفاتح بالقرب من سوق الجملة قدام ام محمد
قديم 22-08-2012, 06:20 PM
الصورة الرمزية hadysaad
hadysaad hadysaad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: بكالريوس تربية
هواياتي: كرة القدم

hadysaad will become famous soon enough

شكراً لك أخي الفاضل ، لو تنشر العنوان وتفيد كثير من الناس يبقا بارك الله فيك ،،، شكراً
قديم 22-08-2012, 09:34 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute

العنوان
طنطا
شارع محمد فريد من حسن رضوان فى اتجاه سكة المحله ( الجنبيه )

مركز المهندسين لظبط زوايا وعفشة السيارات بالكمبيوتر

م / ابراهيم

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 22-08-2012, 10:29 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

العنوان
طنطا
شارع محمد فريد من حسن رضوان فى اتجاه سكة المحله ( الجنبيه )

مركز المهندسين لظبط زوايا وعفشة السيارات بالكمبيوتر

م / ابراهيم
معلش أنا مش من طنطا ورحتها يمكن مرة واحدة... علشان كدة محتاج شرح اكثر لو سمحت. يعنى أنا جاى من المنوفية على طريق جنزور- طنطا عادة بندخل المدينة من عند منطقة التجنيد كدة.. فهل هذا بعيد عن العنوان المذكور.. ممكن شرح اكثر لو سمحت مفيش ميدان مشهور مثلا او حاجة الناس عرفاها هناك
قديم 22-08-2012, 11:40 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
للاهمية رد: الحل النهائى لصرخه الكاوتش فى الملفات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tham1010 مشاهدة المشاركة

معلش أنا مش من طنطا ورحتها يمكن مرة واحدة... علشان كدة محتاج شرح اكثر لو سمحت. يعنى أنا جاى من المنوفية على طريق جنزور- طنطا عادة بندخل المدينة من عند منطقة التجنيد كدة.. فهل هذا بعيد عن العنوان المذكور.. ممكن شرح اكثر لو سمحت مفيش ميدان مشهور مثلا او حاجة الناس عرفاها هناك
الموضوع مش صعب اوووى كدااا

انت جاى من المنوفيه كأنك رايح اسكندريه عادى جدااا
هتدخل طنطا بس مش هتدخل من اول مدخل (المدخل القبلى )
لا انت هتدخل تانى مدخل
اللى هو بعد ما تنزل من على كوبرى فاروق ( الكوبرى اللى فوق ادارة مرور الغربيه )
اول ما تنزل الكوبرى هتاخد يمينك وتلف مع الملف هتلاقى هناك استوكات سيراميك زى ماتقول شونة سيراميك هتلاقى بعدها نفسك قدام طريق هتاخد يمينك وهتكمل عادى جدااا ومع اول يمين هتاخد تانى يمينك وتمشى معاه وبعدين شمال وهتعدى الترعه من على اول كوبرى وهتنزل واحده واحده هتلاقى قدامك شارع بس مش قدامك اووى هتدخل فيه اسمه شارع بطرس هتدخل فيه وهتمشى لحد اخره هتلاقى نفسك داخل على طريق هتاخد شمالك وهتمشى عادى جداااا ودا شارع محمد فريد
وتكمل زى ما انت لحد ما توصل اول تقاطع ودا شارع حسن رضوان هتلاقى على شمالك معرض الخيال للسيارات وهتكمل عادى زى ما انت فى طريقك اول ما تعدى التقاطع مفيش 50 م هتلاقى واحد بتاع كاوتش على يمينك ابدا امشى واحده واحده هتلاقى الورشه بعده بمحلين بالظبط واسمها ورشة المهندسين واللى شغال هناك واحد اسمه ابراهيم

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك