العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 23-02-2009, 12:59 PM
mooood mooood غير متواجد حالياً

mooood is on a distinguished road
افتراضي استفسار في التقسيط 2009

عايز عربيه كسر زيرو لانسر 2008 الشكل الجديد او تو توتا 2008 ومعاى 60000 وعايز اقسط بطريقه شرعيه
قديم 23-02-2009, 02:15 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معى 60000 وعايز عربيه كسر زيرو

مفيش مشكلة ممكن اعرف طريقة الاتصال بك او تكلمنى على 26435119 او 0125485222fficeffice" />
قديم 23-02-2009, 06:15 PM
samohaa samohaa غير متواجد حالياً

samohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احسن طريقة لتقسيط السيارات زيرو ومستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة niceword مشاهدة المشاركة

انا ما بيعجبنى الناس الى بتدخل و تكتب عروض و بعد كده تطنش الناس احنا عايزين العروض تكون واضحة

علشان الكل يستفاد يعنى

لازم يوضح الضمنات المطلوبة
و نسبة الربح
و اقصى مده للتقسيط

و انا بقول

خاليها تصدى و مودلها يعدى
طب ازاى عايز تعرف معلومات وبعدين خليها تصدى انا عايز ولا بتسأل وخلاص شكرااا
قديم 23-02-2009, 06:17 PM
samohaa samohaa غير متواجد حالياً

samohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond reputesamohaa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احسن طريقة لتقسيط السيارات زيرو ومستعمل

انا عايز اقول حاجة انا حاطت رقمى والى عيز يعرف تفاصيل اكتر ممكن يكلمنى
وتحت امركم فى اى شئ
قديم 24-02-2009, 11:00 AM
mooood mooood غير متواجد حالياً

mooood is on a distinguished road
مطلوب تويوتا الشكل الجديد

السلام عليكم ورحمه الله
اريد شراء سياره تويوتا الشكل الجديد تكون كسر الزيرو 2008
حدفع نصف المبلغ والبقى على 12 شهر

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة