العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 04-10-2012, 04:13 AM
الصورة الرمزية م/حسام محمد
م/حسام محمد م/حسام محمد غير متواجد حالياً

م/حسام محمد will become famous soon enoughم/حسام محمد will become famous soon enough
افتراضي رد: BYD F3 ولا Logan ولا Verna???

اكيد ومليون اكيد رينو لوجان افضلهم ومش محتاجة مقارنه بين الصينى والتجميع المصرى... وخاصة بعد تجربتى من الصينى والله لو العربية الصينى ببلاش مش حركبها تانى بعد اللى كان بيحصل فيها
قديم 04-10-2012, 04:19 AM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

LoooGaaaN

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 04-10-2012, 05:18 AM
Mody Elmasry Mody Elmasry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكلية تجارة جامعة الاسكندرية
هواياتي: عاشق للسيارات

Mody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to allMody Elmasry is a name known to all

انا عن نفسي افضل BYD F3 عربية عملية و اشيك من اللوجان البحس انها مكببة على الفاضي و كمان اللوجان من جوة ركبتها حاسس انها متلغبطة الزراير مش ف اماكنها المعروفة و بخل ف الزراير كأنهم بيدوهلنا ببلاش هيا من نحيت الثبات و الوسع تعتبر زي ال BYD ف الامان اعتقد ان ال BYD اكتر امان من اللوجان و بالنسبة لاختبار التصادم اعتقد ان مفيش فرامل بتستخدم اصلا فية العربية بتبقى ماشية بسرعة و بتخبط و ال BYD اشيك بكتير ف التصميم الداخلى و الخارجي من اللوجان و طبعا الفيرنا اعتقد خارج المنافسة ف الامكانيات بين الاتنين و بالتوفيق ان شاء الله و مبروك مقدما
قديم 05-10-2012, 06:00 AM
الصورة الرمزية lonedoctor
lonedoctor lonedoctor غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص عادى ارجو من الله العفو المغفرة
التخصص العملى: طبيب استشارى باطنة

lonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud of

لولا اختلاف الاذواق لبارت السلع فعلا- انا عن نفسى لو دفعوا لى فلوس علشان اركب اللوجان موش هاركبها باحس انها هاترجعنى للقرون الوسطى وعصر الحناطير
قديم 18-10-2012, 11:43 PM
أحمد الشلبي أحمد الشلبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الغناء والتمثيل المسرحى

أحمد الشلبي will become famous soon enoughأحمد الشلبي will become famous soon enough

ياجماعة انتوا واخدين فكرة وحشة اوى عن اللوجان بس مش هيحس بقيمتها الا اللى بيركبها , انا عن نفسي اللوجان بحس انها أسد ماشى على الطريق زى البيجو بالظبط وثابتة جدا وبصراحه عربية متتعوضش , وبرده ال byd يلبرغم انى مركبتهاش الا انى بسمع من الناس انها كويسه جدا , بس انا طبعا بحب اللوجان جدا وبعدين شكلها مش مكبب ولا حاجة شكلها جميل جدا انا كنت كارهها في الاول بس لما اشتريتها بجد حبيتها من كل قلبي