العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 12-08-2012, 11:24 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الرد لمن لدية الخبرة بخصوص تيل الفرامل والطنبورة

اى تيل بدون مجرى فى النصف بيسخن وبيعمل صوت

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 12-08-2012, 01:09 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

اى تيل بدون مجرى فى النصف بيسخن وبيعمل صوت
تصدق المعلومة دى مهمة جدا وكذا واحد يقولى على موضوع الفرق اللى فى النص التيل فعلا وللعلم انا لما بجيب الاصلى بلاقى الفرق فى النصف كبير جدا حوالى نصف سم وساعتها استغربت ولما سالت قالولى نفس اللى قلتة
قديم 12-08-2012, 03:59 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد سويلم مشاهدة المشاركة

حضرتك تعرف ان التيل ده اللى اسمه هاى كيو انا جايبه ب35 جنيه من حوالى سنه تقريبا لان ملقتش جولد الكورى

على فكره هو تيل صينى واقسم بالله صفر من تانى يوم ومقعدش اسبوعين فى العربيه وغيرته

ربنا يباركلك فيه ولكن انا بقول كده من باب الامانه
ماهو اللى حضرتك مكنتش تعرفه إن فى منه تقليد و كل بياع و ضميره مفروض يخير الزبون بينه و بين الأصلى إنما أنا ليا تجار كتيير معرفة و بيطلعونى على الحاجات ديه أول بأول واللى معايا كورى أصلى من أول ما ركبته مصفرش تماما و داخل معايا دلوقتى على ال30000 مع إنى كنت جايب واحد ماليزى قبليه و كان نفسى أشيله فى نفس اليوم اللى ركبته و قعد بالظبط 12000 و أنا ليس لى مصلحة فى إن حد يشتريه أنا بنقل تجربتى معاه للاإفادة فقط لا غير
قديم 12-08-2012, 09:18 PM
الصورة الرمزية احمد سويلم
احمد سويلم احمد سويلم غير متواجد حالياً

احمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Toyota Corolla مشاهدة المشاركة

ماهو اللى حضرتك مكنتش تعرفه إن فى منه تقليد و كل بياع و ضميره مفروض يخير الزبون بينه و بين الأصلى إنما أنا ليا تجار كتيير معرفة و بيطلعونى على الحاجات ديه أول بأول واللى معايا كورى أصلى من أول ما ركبته مصفرش تماما و داخل معايا دلوقتى على ال30000 مع إنى كنت جايب واحد ماليزى قبليه و كان نفسى أشيله فى نفس اليوم اللى ركبته و قعد بالظبط 12000 و أنا ليس لى مصلحة فى إن حد يشتريه أنا بنقل تجربتى معاه للاإفادة فقط لا غير

ربنا يبارك فى تيل حضرتك يافندم ويارب تكمل بيه 100 الف

انا بقول المعلومه من باب الامانه
وحضرتك قولتلى ان فى فرق بينه وبين التقليد
ولكن هو هو نفس التيل ونفس العلبه الزرقاء ونفس اللاستكير الابيض الموجود ع الجنب
عموما يارب يكمل معاك ل100 الف وسعيد بمعرفه حضرتك

أعتذر عن خطأ غير مقصود منى فى حق محمد تونسى
قديم 14-08-2012, 12:53 AM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد سويلم مشاهدة المشاركة

ربنا يبارك فى تيل حضرتك يافندم ويارب تكمل بيه 100 الف

انا بقول المعلومه من باب الامانه
وحضرتك قولتلى ان فى فرق بينه وبين التقليد
ولكن هو هو نفس التيل ونفس العلبه الزرقاء ونفس اللاستكير الابيض الموجود ع الجنب
عموما يارب يكمل معاك ل100 الف وسعيد بمعرفه حضرتك
100 ألف !!! بس لما أبقى أطلع أجيبه من الفضاء

أيوة يا باشا هما هما نفس العلبة و الاستيكر الأبيض و بيبقى مكتوب عليه Made in korea مع إنه صينى أو ممكن مايبقاش مكتوب عليه و فيه ديسكات و اسطوانات بيجو ماركة Valeo الفرنسية صينى وبيبقى مكتوب عليهم Made In france بس كل تاجر و ضميره بقى و ده شغلى فعشان كده بكتشف النصب ده و أعلنه للناس للإفادة ،، و عموما أنا أسعد بمعرفتك