العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > دايو العام

دايو العام شركة سيارات كورية حققت بعض النجاح و بسبب مشاكل تمويلية أصبحت مملوكة للعملاق اﻷمريكى GMC

قديم 26-03-2009, 11:16 PM
romyo1986 romyo1986 غير متواجد حالياً

romyo1986 is infamous around these partsromyo1986 is infamous around these partsromyo1986 is infamous around these partsromyo1986 is infamous around these partsromyo1986 is infamous around these partsromyo1986 is infamous around these partsromyo1986 is infamous around these partsromyo1986 is infamous around these partsromyo1986 is infamous around these partsromyo1986 is infamous around these partsromyo1986 is infamous around these parts
افتراضي استفسار عن دايو اسبيرو

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

احب اهنيكم علي المنتدي الجامد ده وانا متأكد اني هستفيد من الاعضاء في المنتدي

عايز اسأل خبراء السيارات في المنتدي علي عربية دايو اسبيرو مو 1996 علشان انا باذن الله ناوي اجبها قريب انا عايز اعرف امكانيات العربية من حيث الاعتماد عليها بقوة والاحتمال وانهي الاحسن الاوتومتيك ولا المانيول وقطع الغيار متوفرة و غالية و ممكن اعملها صيانة في توكيل دايو ولا لأ يعني من الاخر كده عايز اعرف عنها كل حاجة وللمعلومة دي اول عربية اجبها وانا من الاسكندرية

ptmnlo123per122ptmnlo123p er122ptmnlo123per122

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 18-11-2010 الساعة 09:02 PM
قديم 26-03-2009, 11:25 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اول مشاركة ليا في المنتدي

مرحباً بك فى المنتدى وأهلاً بك عضو جديد معنا

قديم 27-03-2009, 01:00 AM
الصورة الرمزية Semsem999999
Semsem999999 Semsem999999 غير متواجد حالياً

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute

أهلا بحضرتك عضو جديد معانا

شوف يا باشا الاسبيرو ديه كان واحد جاري جايبها هي حلوه ولكن مشاكلها كثييييييييييير جدا منها أنها واطية وكمان فيها مشلكة في الفتيس (أوتوماتيك) بصراحة طلعت عينه ، وبالنسبةى لقطع الغيار بصراحة اللي فاكره انها كانت غير متوفرة ، يعني أنصحك أخويا بلاش

قديم 27-03-2009, 01:11 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

اهلا بيك فى مصر موتورز

الاسبيروا ليها قطع غيار صينى كتير بس هى عامة اعتماديتها قليلة لانها من اوائل العربيات اللى عملتها دايو فهتلاقيها مش منتشرة كفاية وسوقها ضعيف

اتفق مع اسلام شاهين فى ان الافضل تشوف حاجة غيرها تكون على الاقل قطع غيارها الاصلية متوفرة علشان موضوع قطع الغيار ده مزعج جداً

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 27-03-2009, 01:33 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

اهلا بيك معانا ....
هي الاسبيرو عربيه مغريه ... كبيره وواسعه وصالون وتابلوه ظريف .. وشكلها كويس ...
لكن الشكل لا يغني عن المضمون ... وملهاش سوق ...
حضرتك قلنا احتياجاتك ايه من العربيه و رينج المبلغ ... و نقترح عليك ... وان شاء الله تلاقي العربيه المناسبه

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &