العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 28-02-2010, 10:45 AM
nilesmile nilesmile غير متواجد حالياً

nilesmile has a spectacular aura aboutnilesmile has a spectacular aura about
سلام عليكم الحقووونى افيدونى بسرعه ارجوكم

سلام عليكم اخوانى الكرام
بالامس كنت فى الحى العاشر مدينه نصر و ركنت السيارة مظبوط جنب الرصيف و بها زوجتى و ابنتى الصغيرة و كنت رايح اشترى حاجا من البقال و فتحت الباب عشان اطلع من العربية من غير ما ابص ورايا المهم لقيت واحد كان جاى جنبى كان حيشيل الباب و ربنا ستر محصلش حاجا المهم لقيته وقف بصتله و شاورتله بايدى يعنى معليش .....
و روحت البقال و و انا جاى من بعيد لمحت زوجتى برا العربية و الراجل ده بيزعق ....
المهم قولتله يا عم الحج فيه ايه بس قاللى انا موش حاج انا عميد فى المرور قولتله بزعيق طيب انتا بتزعق لمراتى ليه فى الشارع ؟؟؟؟؟؟ قاللى انا حوريك فى المرور و سابنى و مشى .....
المهم سالت مراتى قالتلى انها لقته جاى بعد انا ما مشيت اخد نمرة العربية خرجت و قالتله فيه ايه قالها البيه جوزك كتا حيخيلنى اخبط فيه و ما قلش انا اسف .. قالتله معليش جايز مخدش باله ... قعد يرعقلها و يقولها انا حعلمه الادب فى المرور ....
المهم سوالى الراجل ده ممكن يعمل ايه لو هوا فعلا عميد فى المرور مع انه كان لابس عادى يعنى و كان جنبه مراته و بنته برضه زيى بالظبط و عربيته نيسان صنى ....
و هل ممكن يدخلنى فى مشكله كبيرة لو هوا حاطنى فى دماغه و لا ايه ؟؟؟ ايه اقصى حاجا يقدر يعملها ؟؟؟
مع العلم انه لا يعرف اسمى و لا اى حاجا عنى فقط رقم العربية بتاعتى ؟؟؟؟ و انا ما اعرفش عنه اى حاجا ؟؟؟

فى انتظار ردكم
و جزاكم الله خيرا
و هل انا اقدر اعمل حاجا اتقى بها شر الناس ولاد الحرام اللى زى الراجل ده ؟؟؟
قديم 28-02-2010, 10:50 AM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold
افتراضي رد: سلام عليكم الحقووونى افيدونى بسرعه ارجوكم

للاسف رغم ان الشعب هوه اللى بيقبضه كل اول طلعة شهر مرتبه من الضرائب الا ان هوه وامثاله (الا من رحم ربى ) حراميه ومرتشين وعيشتهم كلها حرام فى حرام ولو حصل وعمل معاك حاجه كبيره
تعامل معاه كما يترائى لك
قديم 28-02-2010, 12:03 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

يارب ارحمنا واحفظنا من شياطين الانس يارب العالمين
لا تخف وتعامل معاه بحرص
انت على حق فلا تخف
دائما الله مع المظلومين
قديم 28-02-2010, 12:41 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

أظن انه مش عميد ولا حاجه ! لآنه لو كان كده كان خد النمر و خلاص !
عمومآ ربنا ينجيك منه لآنه لو عسكرى مرور و حطك فى دماغه ؟؟ ptmnlo123per1106
ممكن يبهدل الدنيا و على مدد طويله ! للآسف هيه دى مصر و كمان الدول العربيه كذلك !!

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 28-02-2010, 02:09 PM
nilesmile nilesmile غير متواجد حالياً

nilesmile has a spectacular aura aboutnilesmile has a spectacular aura about

يا جماعه شكرا على الردود بس انا عاوز اعرف الراجل ده ممكن يعمل ايه اقصى حاجه يعنى هل ممكن يدخلنى السجن او يلبسنى قضيه و لا ايه اانا فعلا قلقان جدا ... ايه اقصى حاجا ممكن يعملها ؟؟؟