العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 15-09-2011, 04:10 PM
الصورة الرمزية eman2205
eman2205 eman2205 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اخصائى تسويق ( مصر للـتأمين )

eman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant future
افتراضي رد: ممكن حد يفهمني

ياريت حضرتك توضح النسبة فى اليانز كام

ايمان زكريا
شركة مصر للتأمين
01006131520
01226167673

قديم 18-09-2011, 01:22 AM
طه علاء طه علاء غير متواجد حالياً

طه علاء is on a distinguished road
افتراضي رد: مصر للتامين تماطل مواطنه في صرف تعويض عن سرقة سيارتها

بص يا استاذي الفاضل هو فعلا التعويضات في شركات التامين اتاخرت بس نزل قرار من الاتحاد المصري للتامين في شهر6تقريبا بالتزام جميع الشركات التامين بصرف جميع التعويضات العملاء الي مش صرفوا من وزاره الماليه وانا اصلا شغال في شركه اليانز للتامين ويمكن هي عشان شركه اجنبيه فهي بتبقي ملتزمه بالقوانين اكتر منالشركات الحكوميه الله اعم ععشان انا كان عندي عملا في الشركه عندي ليهم نفس المشكله واتحلت في شهر 7 واتصرف التعويضات ونصيحه مني لو معرفتش تعمل حاجه في شركه التامين توجه الهيئه العامه للرقابه الماليه ووهي هتوجهك للطريق الصحيح لاخد التعويض الشركه مصر لتامين واي استفسار تاني انا تحت امرك حضرتك (طه علاء مستشار تامين شركه اليانز للتامين_مصر)(0103036256)
قديم 18-09-2011, 03:40 AM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute

متابع باهتمام

قديم 18-09-2011, 04:06 AM
dr.wael7yran dr.wael7yran غير متواجد حالياً

dr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond repute

متابع بشدة

Dr.wael el7yran
قديم 18-09-2011, 04:59 AM
الصورة الرمزية amriar
amriar amriar غير متواجد حالياً

amriar has a spectacular aura aboutamriar has a spectacular aura aboutamriar has a spectacular aura about
رأى تجارب الأعضاء مع شركات التأمين التكافلي ..

السلام عليكم..

ان شاء الله ها اجيب العربيه قريب جدا و عايز اأمن عليها مع شركة تأمين تكافلي محترمه و عايز رايكم و تجاربكم بس بسرعه

و ياريت لو حد ها يقول عن شركه حلوه يقول ليه حلوه و لو وحشه يقول ليه وحشه وياريت تكون عن تجارب قريبه او في السنه اللي فاتت لان كل اللي بقراه عن التأمين التكافلي قديم جدا في حاجات مكتوبه في 2007 واكيد مش بتعبر عن الواقع

اسف جدا للأطاله ومنتظر ردودكم الكريمه

الكلمات الدليلية
a113, اسبيرانزا, سرقة سيارات