العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 25-11-2010, 03:11 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايهما اختار ارجو الرد للاهمية m11*b15* byd f3

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toto toto مشاهدة المشاركة

شكرا لكل من رد على موضوعى وجزاكم الله خير
عفوا . وشرفتنا بزيارتك . وبالتوفيق انشاء الله .

Saif El Deen
قديم 25-11-2010, 12:45 PM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future
افتراضي رد: ايهما اختار m11.b15.byd f3

تصحيح اكتر واحد عامل بالعربية الجاك زيادة عن 30 الف كيلو

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك
قديم 26-11-2010, 12:18 AM
الصورة الرمزية اميركول
اميركول اميركول غير متواجد حالياً

اميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to all
افتراضي رد: ارجو النصيحة m11.byd f3.b15

الفرق بين السيارات وبعضها يعتمد علي مدي تحمل السياره وحجم الكماليات والسعر وتوفر قطع الغيار وفي الحله دي الbydتكسب لك تحياتي

اللهم اني عبدك ابن عبدك ابن امتك ماض في حكمك عدل فى قضائك اسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك اوعلمته احد من خلقك ان تجعل القرأن العظيم نور بصري وجلاء همي م/ايمن حسن
قديم 26-11-2010, 02:43 AM
toto toto toto toto غير متواجد حالياً

toto toto will become famous soon enough

طب يا جماعة عايز اعرف حد اشترى السيارة من بعد ما اتجمعت هنا فى مصر وحالتة اية معاة دلوقتى وهل ليها محلات قطع غيار فى اسكندرية ولا لاء معلش انا اصل من اسكندرية والسيارة منتشرة هنا جدا هيا والاسبرنزا m11 وانا مازلت فى حيرة ما بين السيارتين لان ناس تقول m11 والاخرون يقولو byd وبصراحة الاثنين عجبنى جدا ودية ليها مميزات وعيوب ودى ليها مميزات وعيوب ربنا يكرم يارب واستقر على سيارة منهم ان شاء الله
قديم 26-11-2010, 03:48 PM
الصورة الرمزية اميركول
اميركول اميركول غير متواجد حالياً

اميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toto toto مشاهدة المشاركة

طب يا جماعة عايز اعرف حد اشترى السيارة من بعد ما اتجمعت هنا فى مصر وحالتة اية معاة دلوقتى وهل ليها محلات قطع غيار فى اسكندرية ولا لاء معلش انا اصل من اسكندرية والسيارة منتشرة هنا جدا هيا والاسبرنزا m11 وانا مازلت فى حيرة ما بين السيارتين لان ناس تقول m11 والاخرون يقولو byd وبصراحة الاثنين عجبنى جدا ودية ليها مميزات وعيوب ودى ليها مميزات وعيوب ربنا يكرم يارب واستقر على سيارة منهم ان شاء الله
اخي الكريم بعد التحيه انا اشتريت العربيه من شهر 9 الي فات ودلوقتي عامل بيها 5000 كم والعربيه ممكن اقول فبها شعر لانها جميله وراسيه علي الارض انا جبت بيها 165 ك/الساعه وكان ممكن اجيب بيها اكتر بس خفت من الطريق وده مش عشان انا غاوي سرعه لكن عشان اشوف امكانيتها وامكانيات الفرامل والحمد لله كانت عند حسن ظني وبعدين دي عربيه تيوتا بماتور متسوبيشي تخيل ايه احسن من مشكلتها الوحيده هي تيل الفرامل ودي سهل حلها لك تحياتي

اللهم اني عبدك ابن عبدك ابن امتك ماض في حكمك عدل فى قضائك اسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك اوعلمته احد من خلقك ان تجعل القرأن العظيم نور بصري وجلاء همي م/ايمن حسن