العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 11-02-2014, 10:43 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اي حد عنده استفسار او اسئلة عن سروجي السيارات

مشكور على الرد الوافى

قديم 11-02-2014, 10:56 PM
الصورة الرمزية سروجي الاسكندريه
سروجي الاسكندريه سروجي الاسكندريه غير متواجد حالياً
من انا؟: سروجي سيارات
التخصص العملى: سروجي سيارات
هواياتي: تعديل فرش السيارات

سروجي الاسكندريه has a spectacular aura aboutسروجي الاسكندريه has a spectacular aura about
Icon14 رد: اي حد عنده استفسار او اسئلة عن سروجي السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_eng2001 مشاهدة المشاركة

مشكور على الرد الوافى

حضرتك انا بجد حسيت اني واحد من اعضاء مصر موتورز وبجد اكتر شي عجبني ف المنتدي ان بجد حسيت انهم اخوات مش مجرد تواصل اجتماعي بس عن طريق النت والروح الجميله دي لازم الواحد يقول كل ما يمكله من خبرة عشان يحس انه واحد منكم بجد والتمسوا اعتذراي لو في الايام الجايه اثرت لاني منتظر مولود خلال يوم او اثنين حسب ما الدكتور يقول وعلي فكرة هيبقي ابن سبعه ربنا ستر ويكمل ويبقي ابن 9 عشان كده بتمني تعذروني لو يوم او اتنين لو قصرت وانشاء الله مش هقصر واحب اشكر جدا استاذ وائل ابو نورا لانه بجد شخص في قمه الادب والاخلاق والاحترام ولما تكلمه تحس بجد انه اخوك مش مجرد اداري في منتدي انت عشقته
اسف اني طولت حبيت افضفض مع اخواتي

اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزله ، وإن كان في الأرض فأخرجه ، وإن كان بعيدا فقربه ، وإن كان قريبا فيسره ، وإن كان قليلا فكثره ، وإن كان كثيرا فبارك لي فيةه

قديم 11-02-2014, 11:21 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute

حضرتك انا بجد حسيت اني واحد من اعضاء مصر موتورز وبجد اكتر شي عجبني ف المنتدي ان بجد حسيت انهم اخوات مش مجرد تواصل اجتماعي بس عن طريق النت والروح الجميله دي لازم الواحد يقول كل ما يمكله من خبرة عشان يحس انه واحد منكم بجد والتمسوا اعتذراي لو في الايام الجايه اثرت لاني منتظر مولود خلال يوم او اثنين حسب ما الدكتور يقول وعلي فكرة هيبقي ابن سبعه ربنا ستر ويكمل ويبقي ابن 9 عشان كده بتمني تعذروني لو يوم او اتنين لو قصرت وانشاء الله مش هقصر واحب اشكر جدا استاذ وائل ابو نورا لانه بجد شخص في قمه الادب والاخلاق والاحترام ولما تكلمه تحس بجد انه اخوك مش مجرد اداري في منتدي انت عشقته
اسف اني طولت حبيت افضفض مع اخواتي
ربنا يفرحك بإبنك و تشوفه راجل أطول منك
كنت عاوز أقولك كده عالخاص بعد ما ضحكتنى حتى البكاء, بس خليها عالعام مش سر يعنى
أنا قولتلك مشترك هنا و فى منتديات كتير للسيارات, بس بجد هنا شكل تانى
الجو الأسرى و الناس بتحبك من غير متشوفك
الإدارة و المشرفين زى العسل, و أول مرة أشوف موقع مش مانع الإعلان التجارى فى مواضيع عاديه (مجاناً) بشرط الصدق فى التعامل و جودة الصنعة و السعر طبعاً.
ناس ليها هدف تبقى رقم 1 فى العالم, و ما شاء الله, ثقة شركات السيارات و التوكيلات المعتمده بتزيد فيهم يوم عن يوم.
- ده فعلاً شعورى لما بأفتح النت و أروح مختار new Tab علشان أدخل على المنتدى من الـ Bookmarks قبل حتى ما صفحة جوجل تحّمل.

ربنا يوسع رزقك يا عم طارق, و تفرح بإبنك و يكرمك فيه و يعينك على تربيته و يحفظهولك.
آمين

قديم 11-02-2014, 11:28 PM
الصورة الرمزية سروجي الاسكندريه
سروجي الاسكندريه سروجي الاسكندريه غير متواجد حالياً
من انا؟: سروجي سيارات
التخصص العملى: سروجي سيارات
هواياتي: تعديل فرش السيارات

سروجي الاسكندريه has a spectacular aura aboutسروجي الاسكندريه has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zing0 مشاهدة المشاركة

ربنا يفرحك بإبنك و تشوفه راجل أطول منك
كنت عاوز أقولك كده عالخاص بعد ما ضحكتنى حتى البكاء, بس خليها عالعام مش سر يعنى
أنا قولتلك مشترك هنا و فى منتديات كتير للسيارات, بس بجد هنا شكل تانى
الجو الأسرى و الناس بتحبك من غير متشوفك
الإدارة و المشرفين زى العسل, و أول مرة أشوف موقع مش مانع الإعلان التجارى فى مواضيع عاديه (مجاناً) بشرط الصدق فى التعامل و جودة الصنعة و السعر طبعاً.
ناس ليها هدف تبقى رقم 1 فى العالم, و ما شاء الله, ثقة شركات السيارات و التوكيلات المعتمده بتزيد فيهم يوم عن يوم.
- ده فعلاً شعورى لما بأفتح النت و أروح مختار new Tab علشان أدخل على المنتدى من الـ Bookmarks قبل حتى ما صفحة جوجل تحّمل.

ربنا يوسع رزقك يا عم طارق, و تفرح بإبنك و يكرمك فيه و يعينك على تربيته و يحفظهولك.
آمين
امين يارب العالمين والله نفس احساسي ناس اخلاق اخلاق بمعني الكلمة وكفايا تواضعهم وبجد شرفني معرفتك يا زيجو

اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزله ، وإن كان في الأرض فأخرجه ، وإن كان بعيدا فقربه ، وإن كان قريبا فيسره ، وإن كان قليلا فكثره ، وإن كان كثيرا فبارك لي فيةه

قديم 12-02-2014, 12:40 AM
الصورة الرمزية amr elsisi 1
amr elsisi 1 amr elsisi 1 غير متواجد حالياً

التخصص العملى: مفتش صيانة

amr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond repute

تحياتي الي ابن بلدي
ربنا يوفقك ويرزقك ماتتمني
ويباركلك في مولودك ويرزقك برزقة

]من اهم مواضيعي المصورة
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90049 (كيف تتعرف علي قدرة المحرك)
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=111175 (كيف تعتني بدورة التبريد)
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=124669(شرح دورة الوقود وتنظيف الرشاشات)

{وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ} [البقرة: 216]}.