العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 31-03-2012, 08:24 PM
حمادة ونور حمادة ونور غير متواجد حالياً

حمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the rough
افتراضي مخنوق اوى بسبب اللى حصل النهاردة

النهاردة كنت ماشى بالعربية بتاعتى وفى امان الله وكنت ماشى فى شارع اسمه الترعة المردومة فى اسكندرية مع تقاطع شارع 20 المهم وانا ماشى ورايح شمال وببص فى المرايا علشان اشوف الشمال فاضى ولا لأ فجاة لقيت العربية اتخبطت من اليمين وخبطت سواق مشروع بس هو كان فاتح الباب بتاعه وانا خبطله الباب وبعد كدة لقيته عمال يخبط على العربية بتاعتى واول ما نزلت عينيك ما تشوف الا النور من الفاظ و .... المهم من هنا لهنا روحت اتصلت بواحد معرفة واتصلت بجوز اختى علشان ياجى وشوية كدة والناس اللى اتصلت بيها جت والراجل باس على دماغى هو واخوه ومشيت بس كل اللى غايظنى انى معملتش حاجة ولا حتى ضربت الراجل ده وده اللى غايظنى ومخلى الواحد مش واخد ثقة فى نفسه بس هو كان فى المنطقة بتاعته ساعتها عشان كدة هو اكلم بكل جراءة واسف انى طولت عليكو بس ده المنتدى اللى بحب افضفض فيه
قديم 31-03-2012, 08:28 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مخنوق اوى بسبب اللى حصل النهاردة

يا اخى لو كلب عوى عليك اكيد مش ترد علية مش ممكن كل ما كلب يعوى علينا نعوى علينا احنا كمان بص للامام وانس الاشكال والمواقف دى ونصيحة اخوية هههههه المرة الجاية ابقى لما تخبط باب حد ابقى كمل ولاه كانك خبط حد ههههه طبعا بهزر معاك ربنا يسلمك ويسلم جميع المسلمين والمسلمات ويحفظكم من شر الطريق وتقبل كل التحية
قديم 31-03-2012, 08:39 PM
الصورة الرمزية tacker
tacker tacker غير متواجد حالياً

tacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond repute

على فكرة انا حاسس بيك ..لأنى لما بحس انى ماخدتش حقى أو سكت بازعل قوى .. لكن نفس الموضوع دة حصل معايا بس من غير ضرب مع فيسبا المهم لم اتكلم خالص .ز واكتشفت بعد كده ان ده كان عين الصواب لأنى لو كنت اتكلمت كانت العربية اتخرشمت فقلت فى نفسى شتمه تفوت ولا العربية يحصل لها حاجة لا قدر الله ههههههه انسى وطنش وياما هتشوف الايام دى

Tarek
قديم 31-03-2012, 08:47 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tacker مشاهدة المشاركة

على فكرة انا حاسس بيك ..لأنى لما بحس انى ماخدتش حقى أو سكت بازعل قوى .. لكن نفس الموضوع دة حصل معايا بس من غير ضرب مع فيسبا المهم لم اتكلم خالص .ز واكتشفت بعد كده ان ده كان عين الصواب لأنى لو كنت اتكلمت كانت العربية اتخرشمت فقلت فى نفسى شتمه تفوت ولا العربية يحصل لها حاجة لا قدر الله ههههههه انسى وطنش وياما هتشوف الايام دى
لا والله مش علشان العربية تتخرشم لا حتى لو من غير العربية لو انسان سافل اهله ما عرفهوش يربوة ومتربى فى الشوارع انت الكسبان لانة نفسة انك تنزل لمستواه الممتندنى ويحط راسة براسك ويا سلام بقى لو راح معاك قسم بوليس وهو كلب ولا يسوى علشان يحط نفسة معاك لان معظم اللى بيسبوا ويشتموا ويضربوا ولاد شوارع مالهمش اهل انت بتحترم نفسك قبل ما تكون بتحمى ممتلكاتك او نفسك وديما المعاتبة مع الاحية والاعزاء مش مع كلاب الشوارع للاسف العهد اللى الفات والبائن افرو فئات حقيره لا تهمها لا قانون او اى وسائل ردع لانه عارف ان وسائل فرض القانون مايعة وفاسدة
قديم 31-03-2012, 09:30 PM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of

مش فاهم بردو يعني هو سايب الباب مفتوح وقاعد في العربيه مش فاهم بس بردو اعتقد اني فيه نسبة خطأ مش قليله منك لاني حتي لو كان هو فاتح الباب وده غلط بردو مش معني كده انك تخش في الباب كان المفروض بردو تخلي بالك من اللي قدامك اما بالنسبه بقي لرد فعله فده العادي دلوقتي بقي كله عاوز ياخد حقه بدراعه مع اني بيتهيقلي انه لو كان اتكلم باحترام كان ممكن ياخد حقه اكتر بس يلا عامة كويس انك معملتش مشكله بس انا شخصيا شايف اني الغلط مقسوم بينكم انتو الاتنين لكن بعد الحركه الاخيره بتاعته اكيد حقك متديلوش حاجه مادام هو اختار اني حقه يكون بايده بس مقولتش عربيتك حصلها ايه ؟؟؟؟؟؟؟وعامة عادي متخدش في بالك ولا تضايق من حاجه ياما ليسه هتقابل مواقف ويومين وتنسي الموقف ده عادي بالتوفيق

You are my City My only City
You make me happy when skies are grey
You'll never know just how much I love you So please don't take my City Away