العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 11-06-2010, 01:12 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رسالة تحذير لسائق السيارات المتهور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

جزاك الله خيرا يا استاذ احمد السيد علي المووضع
و جزاك الله خيرا يا استاذ علي علي تعليقاتك
الموضوع مؤثر فعلا و ربنا يسترها علينا و علي جميع المسلمين يا رب
شكرا يا استاذ حازم و الله انا الموضوع ماثر فيا جدا و انا شفت الفيديو تانى النهاردة و ناوى اشوفه كل شوية علشان لما احط رجلى فى العربية اتلم و اسوق بما يرضى الله و ربنا يهدينى و يهدى جميع الشعب
العشوائية الى متخططه بيها شوارعنا ادت الى عشوائية السواقة الى احنا فيها بس لازم نتغير احنا و الموضوع مش صعب انا ياما خدت غرز و شديت علشان مستعجل و يا ما عديت من ناس و جيت فى اشارة او زنقة و لقيت الراجل العجوز الى سايق على مهله عدانى من حتة سالكة و هو مش فى باله فاكتشفت ان الفرق ما بينى و ما بينه
  1. طبعا هو عدانى
  2. استهلكت بنزين اكتر منه
  3. عرضت نفسى و غيرى للخطر بعكسه هو معرضش نمله للخطر
  4. عرضت العربية بتاعتى و الى حوليه للخبط
  5. شديت اعصابى
  6. هو وصل قبلى
  7. و لو وصلت انا قبله فهو وصل قبل ما انا اركن
فهل الى فات مستاهل الى بعمله
و جربت اعمل العكس اراقب ناس بتشد و تاخد غرز و انا امشى عادى لقيت ان فى معظم الاحوال انا بعديهم او بوصل بعدهم بفارق لا يتعدى الدقائق مع المكاسب الى قلتها فى المثال السابق

الفرق الوحيد الى ملموس حيبقى على الطرق المفتوحة فعلا ممكن تفرق اكتر من تلت او نص ساعة على طريق زى اسكندرية الصحراوى بس هل تستاهل انك تموت او تموت او تموت و تموت الى معاك او التانيين علشان نص ساعة
قديم 11-06-2010, 02:08 PM
الصورة الرمزية Brave Heart
Brave Heart Brave Heart غير متواجد حالياً
من انا؟: أمير مصطفى
التخصص العملى: أستشارى نظم فى قصر العدل الكويت
هواياتي: السيارات وبس

Brave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond repute

جزاك الله كل خير

ياودود ياودود...ياذا العرش المجيد...يافعالا لما تريد...أسألك بعزك الذى لايرام...وملكك الذى لا يضام...ونورك الذى يملأ أركان عرشك...أن تنصرنى نصرا يليق بجلال وجهك وعظيم سلطانك...وتسخر لى جندا من جندك يثبتونى على الإيمان ويدفعوا عنى الأذى والسوء...وإكفنى أعدائى بماشئت وكيف شئت إنك على ماتشاء قدير...اللهم تولى أمرى وانصرنى أنت نعم المولى ونعم النصير...ودبر لى أمرى فإنى لا أحسن التدبير
قديم 11-06-2010, 02:52 PM
الصورة الرمزية mohamednageh
mohamednageh mohamednageh غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد ناجح
التخصص العملى: صاحب مكتب رحلات

mohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to allmohamednageh is a name known to all
رد: رسالة تحذير لسائق السيارات المتهور

بصراحة الفيديو جاامد جدا بس دة يخليك تخاف تسوق اصلا ربنا يسترها علي الجميع

ميسرها تروق وتحلي
قديم 11-06-2010, 05:57 PM
الصورة الرمزية turbom
turbom turbom غير متواجد حالياً

turbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to all

ربنا يحفظنا جميعا ....بصراحة الفيديو مؤثر جدا بس أحسن علشان الواحد يفكر 1000 مرة قبل ما يمشي بسرعة زائده او بتهور

جزاك الله خيرا علي الفيديو و علي النصيحة و أكرر دعائي مرة تانية ربنا يحفظنا جميعا قائدي سيارات و مشاه
قديم 15-06-2010, 10:55 AM
corsair
Guest

والله يااستاذ احمد انا شكلي كدا هبطل سواقة من بعد الفيديو ده ده كفايا الموسيقي خلت الواحد الدمعه فرت من عنيه