العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 01-05-2012, 09:10 PM
W.MORO W.MORO غير متواجد حالياً

W.MORO is on a distinguished road
افتراضي رد: احسن ميكانيكى فى مصر .........................

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marshloking مشاهدة المشاركة

ايوه هو الراجل ده جنب مغلسه اسلام ممكن يكون انت شايف انه غالى شوف انت عملت عنده ايه وكمان انا بخليه هو اللى يشتغل فى العربيه مش اللى شغالين معاه وانت لوعندك حد كويس فى المنطقه دى قول عليه علشان نستفاد
مفيش ميكانيكى حتى الان كويس فى الاسعار ولا فى الصنعة نهائى كلهم بيالفوا انا باخد معلوماتى من الشيخ طارق ابو زيد والحمد لله
قديم 27-11-2012, 03:51 AM
waleedzizo waleedzizo غير متواجد حالياً

waleedzizo is on a distinguished road

إلاسطي محمد فوزي رئيس قسم العمرات عرفت طريقه بالصدفة البحته بعد ما ساب توكيل وليد توفيق وفتح لنفسه مركز خدمه عند البن البرازيلي في شارع جسر السويس بالقرب من ألف مسكن كل اللي عنده كيا وخصوصاً آلكارنفال والسورينتو وحتى العصفوره. ولو عندك توك توك كيا وديه له وعلى ضمانتى الراجل ده فنان ومحترم ومحترف وباله طويل وما بيلفقش يا جماعه أنا مهندس ميكانيكا ما شفتش في دقه وحرفيه الراجل ده بعد لف طويل على الصنايعيه وخصوصاً الأصدقاء اللي كانو صبيانه وعلي فكره الكلام ده من مهندسين التوكيل بروح له الآن ومن حلوان وعلى قلبى ذي العسل لان زياره واحده تكفى نفسي إحكيلكم على المشاكل الغريبه والألغاز اللى يصعب حلها وكله بيفتي وهو ما بيكلفكش تعريفه الا وفي مكانها مفيش لا تجربه ولا هبل وهم من كده ما بيعملشى عليك مصلحه عند بتوع قطع الغيار وأمين بالمناسبة برضه أحسن حد اتعاملت معاه فى الجديد بيبو اللي عن الجندي تروح تسأل عليه وفى الاستيراد الحاج محمد السيد في الحرفيين . أسف نسيت إدي لكم رقم الاسطى محمد فوز01006190628 ي
قديم 27-11-2012, 11:13 AM
الصورة الرمزية JILANCO
JILANCO JILANCO غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: مهندس ميكانيك
هواياتي: دراسة علم الميكانيك

JILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant future

:thn kr:
قديم 22-12-2012, 01:17 PM
الصورة الرمزية msm_classic
msm_classic msm_classic غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون عربيات
التخصص العملى: System Administrator
هواياتي: السيارات والميكانيكا

msm_classic is just really nicemsm_classic is just really nicemsm_classic is just really nicemsm_classic is just really nicemsm_classic is just really nice

متابع
حدش يعرف مكانيكي محترم في مدينه السلام ويكون مهاود
انا مبحبش اتعامل مع بتوع الحرفين عشان غالين اوي وشغلهم عادي مافهوش جديد قرف برضه
قديم 23-02-2013, 12:56 AM
mizo_128 mizo_128 غير متواجد حالياً

mizo_128 is on a distinguished road

والله اللي انا اعرفهم وممتازين في واحد في شارع احمد عرابي من جسر السويس اسمه الاسطى احمد بهلول ده ممتاااااااااااااااااااز ومهاود جداً...وفي كمان واحد اسمه منصور في الجراج في الشارع اللي في ضهر شارع عبد المنعم رياض...الاتنين دول أساساً مش بيتكلموا ف حكاية فلوس خالص وصنعتهم يشهد بيها كل الناس وانا بروحلهم من مصر الجديدة مخصوص لو في حاجة...ولو في حد عنده واحد كويس يقول عليه باردو عشان الإفادة تكون أكبر...