العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > سوزوكى Suzuki > ماروتى MARUTI

قديم 27-07-2010, 02:29 PM
Abu-Yoessif Abu-Yoessif غير متواجد حالياً

Abu-Yoessif is on a distinguished road
افتراضي رد: تكييف سوزوكي ماروتي 800 cc

ممكن لو سمحت تبعتلى رقم و عنوان المكان اللى ركبت فيه
و جزاكم الله خيرا
قديم 28-07-2010, 03:00 PM
Om Abd Allah Om Abd Allah غير متواجد حالياً

Om Abd Allah will become famous soon enough

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخ حبيب الناس انا سجلت مخصوص في المنتدي عشان الموضوع بتاعك وربنا يفدني باستشارتك
انا عملت زيك ورحت اركب تكييف لعربيتي ماروتي 2008 عند واحد في العجوزة وخد 3200 فعلا ونفس نوع الكباس السندن الياباني ..
بس انا بصراحة ما تهنتش عليه وزهقت لدرجة اني بفكر ابيع العربية.. المشكلة ان التكييف بيقف وده حصل معايا 3 مرات في خلال شهر .. وكل مرة يقولي اصل السربنتينة مقاسها غلط .. تاني مرة اصل السربنتينة اتخرمت.. التالتة دلوقتي في اليومين الولعة دول بقالها عشر ايام واضح انه نفس المشكلة ولكني فعلا زهقانة وما عنديش وقت اروح في الحر ده اقف في الشارع 3 ساعات زي كل مرة
معلش اللي ركبلك ممكن يعالجلي الموضوع والا هيقول انه مش هو اللي ركب .. انا طبعا هدفعله فلوس اي حاجة هيصلحها او هيركبها بس احلل ال 3200 اللي دفعتهم .. لاني فعلا محتاجة التكييف جدا لان عبد الله ابني بيتبهدل معايا في الحر كل يوم .. ارجوك اعطيني رأيك في أسرع وقت وجزاك الله عنا خيرا كثيرا.. واعطاك خير سيارتك وكفاك شرها
قديم 28-07-2010, 03:08 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

الف الف مبروك التكييف وربنا يبارك فيها يارب ويحفظك ويحفظها
قديم 28-07-2010, 04:46 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu-Yoessif مشاهدة المشاركة

ممكن لو سمحت تبعتلى رقم و عنوان المكان اللى ركبت فيه
و جزاكم الله خيرا
الاخ ابو يوسف
تم ارسال العنوين علي الرسائل الخاصه ومشكور علي مرورك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Om Abd Allah مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخ حبيب الناس انا سجلت مخصوص في المنتدي عشان الموضوع بتاعك وربنا يفدني باستشارتك
انا عملت زيك ورحت اركب تكييف لعربيتي ماروتي 2008 عند واحد في العجوزة وخد 3200 فعلا ونفس نوع الكباس السندن الياباني ..
بس انا بصراحة ما تهنتش عليه وزهقت لدرجة اني بفكر ابيع العربية.. المشكلة ان التكييف بيقف وده حصل معايا 3 مرات في خلال شهر .. وكل مرة يقولي اصل السربنتينة مقاسها غلط .. تاني مرة اصل السربنتينة اتخرمت.. التالتة دلوقتي في اليومين الولعة دول بقالها عشر ايام واضح انه نفس المشكلة ولكني فعلا زهقانة وما عنديش وقت اروح في الحر ده اقف في الشارع 3 ساعات زي كل مرة
معلش اللي ركبلك ممكن يعالجلي الموضوع والا هيقول انه مش هو اللي ركب .. انا طبعا هدفعله فلوس اي حاجة هيصلحها او هيركبها بس احلل ال 3200 اللي دفعتهم .. لاني فعلا محتاجة التكييف جدا لان عبد الله ابني بيتبهدل معايا في الحر كل يوم .. ارجوك اعطيني رأيك في أسرع وقت وجزاك الله عنا خيرا كثيرا.. واعطاك خير سيارتك وكفاك شرها
الاخت ام عبدالله
وعليكي السلام ورحمة الله وبركاته
اهلا بيكي في منتدانا العزيز مصر موتورز وإن شاء الله هتلاقي معانا خير عون واحنا كلنا هنا يد واحده واخوه
تم ارسال العناوين علي الرسائل الخاصه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

الف الف مبروك التكييف وربنا يبارك فيها يارب ويحفظك ويحفظها
الأخ العزيز بدر بسيوني
ربنا يبارك فيك ومشكور علي مرورك العطر نورت موضوعي

قديم 28-07-2010, 04:57 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

شكرا يا حبيب الناس على نقل تجربتك المميزة و تعاونك الرائع و مساعدتك للأعضاء