العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 30-07-2010, 06:31 PM
الصورة الرمزية RENAULT 18
RENAULT 18 RENAULT 18 غير متواجد حالياً

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعة حد عنده أو يعرف RENAULT 18 عايز مساعدة ارجوكم

شكرا يا برنس على مرورك ...... العربية عطلانة اليومين دول و هى اساسا بتعطل كتير منى و عشان كده كنت عايز واحد يعرف فى العربية دى ... فى واحد عايز يشتريها منى بس انا بحب العربية ومش عايز افرط فيها .... أنت جربت العربية قبل كده ؟؟؟*

That is My Renault

قديم 07-08-2010, 02:39 PM
الصورة الرمزية eygptphoto
eygptphoto eygptphoto غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله الفقير الذليل له ( غفر الله لنا و لكم )
التخصص العملى: مدير تصوير
هواياتي: القراءة - التصوير - السفر

eygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond repute

لا مجربتهاش بصراحة بس شوف السعر اللى هو عاوز يشترى بيه لو كويس بيع و اشترى واحدة فايقة

أمحو ذنوبك في خلال دقيقتين
http://www.shbab1.com/2minutes.htm

قديم 16-12-2010, 11:07 AM
amro0000 amro0000 غير متواجد حالياً

amro0000 is on a distinguished road

انا معايا زيها بس 2باب رينو فيجو وعربية لسة شاريها من شهرين تلاتة كدة بس عربية فوق الممتازة
قديم 19-12-2010, 11:11 AM
cars admire
Guest

عاجل رد: يا جماعة حد عنده أو يعرف RENAULT 18 عايز مساعدة ارجوكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RENAULT 18 مشاهدة المشاركة

ربنا يكرمك يا eygptphoto ......انا نفسى أسال أولا على مراكز بيع قطع الغيار تكون قريبة من أسيوط ؟؟ و عندى أستفسار بخصوص العربية كميكانيكة و كهرباء و كان نفسى ألاقى واحد أستخدم العربية قبل كده ...... على العموم مشكور يا ريس على ردك و قولى لو جربت العربية دى قبل كده أو تعرف واحد جربها ؟؟؟ .... و شكرا يا باشا
RENAULT 18 2 LITROS

Renault 18 Turbo

renault 18 gtx

renault 18 dieseL

THE GOOD NEWS FOR YOU THAT YOU CAN POT THE
R20 or R25
2000C.C
ENGINE INTO IT BY FIT AND EASY WAY !!
BUT WITH CARPRATOR ONLY NOT INJECTION!!

Renault 18 GTD 4X4 Wagon (1982)

see this link
below
to you can know
more and more
about
R18

http://www.renault18.com/my18.htm

التعديل الأخير تم بواسطة cars admire ; 19-12-2010 الساعة 11:19 AM
قديم 22-12-2010, 02:46 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future

تأمر يا باشا ،،، أنا في الخدمة

انا كان عندي واحدة موديل 80 و قعدت معايا حوالي سنة و نصف و بعتها من سنتين و لما اشتريتها نكتها نكته تمام جبتها علي الصاج و ظبطتها من اول وجديد ،،، و عملت عمرة للموتور و ده خلاني و الحمد لله علي دراية بحاجات كثيرة عنها و ربنا يقدرني علي مساعدتك

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون