العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 11-11-2013, 08:47 PM
الصورة الرمزية khaled amer
khaled amer khaled amer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: finance banking

khaled amer is on a distinguished road
افتراضي رد: ارجو المساعدة سيارة انفي المعدلة ام BYD

الانفى بتتباع والا ايه. انا مش لاقيها فى الشارع واضح ان الجيلى ايمجراند كلتها
قديم 23-12-2013, 03:51 PM
الصورة الرمزية ibrahimsaad
ibrahimsaad ibrahimsaad غير متواجد حالياً

ibrahimsaad is on a distinguished road

انا شفت عدد 3 تاكسى امجراند وعدد 2 ملاكى فى كفرالشيخ عندنا خلال اليومين دول بس

بس برده خايف منها قررت اشترى انفى

Dr Ibrahim Saad
قديم 29-12-2013, 12:19 PM
الصورة الرمزية mahshahin
mahshahin mahshahin غير متواجد حالياً

mahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud of

عموما انا هانقلك تجربتي انا معايا byd f3 موديل 2012 عامل بيه احوالي 38 الف كيلو وبسم الله ما شاء الله زي الفل ... وفيها كل اللي انا عايزه قطع غيار متوفرة جدا ورخيصة كماليات كتير وصالون واسع وشنطة كبيرة عائلية من الدرجة الاولى
وصيانتها سهله واي ميكانيكي بيشتغل فيها عادي جدا وبعدين بقالها فترة في الاسواق ومجربه وكتير هايفدوك .
الانفي الصراحة شكلها حلو اكتر من كده ما اعرفش وبعدين ما عملتش انتشار زي باقي موديلات اسبرانزا مش عارف ليه !!

وربنا يوفقك في الاختيار

My Car BYD F3
قديم 17-01-2014, 01:05 PM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute

byd عربيه اعتماديه قطع غيار فى كل مكان موتور موتسبيشى عفشه تويوتا
الانفى كماليات اكتر شكل افخم موتور مطور جدا لكن قطع عيار قليله
الايمجراند منتشره لكن توجد مشاكل كثيره فى تجميع العربيه وكل اللى اشتراها بيحاول يتعايش معاها واكتر المشاكل .لمبه الانجين بتاع الموتور-استهلاك عالى للبنزين ومافيش حل-سحب بطئ
قديم 17-01-2014, 03:36 PM
الصورة الرمزية Torn@doo
Torn@doo Torn@doo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: medical promotion

Torn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond repute

الانفى انا بدئت اشوفها الفترة الاخيرة واعتقد ان ابو الفتوح مش هيسيبها غير لما يوصلها للمكان الصح ف الفئة دى